Cât de mult contează imaginile în cadrul unui website?

Foarte mult! Dacă vă amintiți, vorbeam nu demult despre necesitatea unui conținut de calitate. Tot atunci spuneam că, pe lângă text, conținutul este dat și de imagini, iar în cazul acestora este foarte important să fie calitative.

imaginile

Cu atât mai mult, cu cât în cazul de față discutăm de un magazin online, realizarea unei ședințe foto profesionale pentru produsele comercializate este mai mult decât necesară.

De ce? În primul rând, pentru că în cazul acestui tip de comerț nu poți atinge sau testa produsul, așa că imaginile trebuie să vină în completarea suportului informațional și să contribuie semnificativ la crearea acțiunii de cumpărare. Să mai amintim faptul că fotografia te convinge, de cele mai multe ori să cumperi mai repede decât discount-ul oferit de magazinul online? Iată doar unul dintre multitudinea de motive pentru care imaginile bune sunt un factor obligatoriu în crearea unui magazin online eficient.

O fotografie clară, detalii mărite, alături de informații concise și bine structurate, sunt punctele fără de care un magazin online nu va performa. Am putea spune chiar că un magazin online cu imagini bine realizate și poziționate, de multe ori prezintă produsul mai bine decât un magazin fizic. Iar în condițiile în care 1 din 5 români achiziționează produse online, dar și mai mulți recurg la cercetare online până să ia decizia finală de cumpărare, nu mai avem nicio scuză pentru a nu utiliza serviciile de fotografie profesională.

Așadar, cât de mult contează imaginile ?

Odată cu modificarea comportamentului vizitatorilor, proprietarii site-urilor trebuie să accepte faptul că internetul este mai mult decât un simplu instrument de informare, devenind un mijloc de a convinge. Iar aici, imaginile și fotografiile profesionale fac diferența. Imaginile sunt importante nu numai în cazul magazinelor online, un rol la fel de mare jucându-l și în cazul site-urilor de prezentare, unde au un impact puternic pentru utilizatorul final.

Pentru voi, cât de mult contează imaginile atunci când achiziționați un produs online?