Un website nu trebuie să dezamăgească prin conținut

Am tot spus, în repetate rânduri, că realizarea unui website este un pas foarte important în privința extinderii afacerii voastre. Așa că , acest pas trebuie gândit și pregătit foarte bine înainte de a fi prezentat publicului și deci, clientului final. Și aici ne lovim de… conținut.

De asemenea, am amintit cât de important este ca un website să aibă o interfață „user friendly”, astfel încât oricât de novice ar fi oricine într-ale navigatului online, din câteva click-uri să poată ajunge la informația dorită. Tot pe acest blog, am mai discutat despre cât de necesar este ca grafică acestuia să fie una atractivă, care să încânte utilizatorul. Deși se știe că ambalajul este important pentru vânzarea unui produs, nici conținutul nu trebuie lăsat în planul doi, iar astăzi despre conținut vom discuta.

Legătura dintre website și conținut

În ceea ce privește un website, când spunem că nu trebuie să dezamăgească prin conținut nu ne referim doar la text, deși acesta joacă un rol major. În primul rând, prezența online a unei afaceri, trebuie să se transforme într-o sursă de informație pentru utilizatorul final. Deci, prima regulă ar fi ca site-ul vostru să ofere toate informațiile utile și necesare despre serviciile sau produsele pe care le reprezintă.

Următorul pas ar fi structurarea informației. Fie ele caracteristici, descrieri, prezentări generale, oferte, sau cum vreți să le mai spunem, ele nu trebuie prezentate oricum. Ordonarea lor într-o formă logică, ușor de urmărit, concisă, dar în același timp suficient de ofertantă informațional reprezintă cheia reușitei.

Trecem mai departe la partea de imagine. Alături de texte, pentru o prezentare eficientă a produselor și serviciilor, avem nevoie și de fotografii. Apelați întotdeauna la ședințe foto profesionale, indiferent de ce anume doriți să prezentați. Da, o fotografie reușită face cât o mie de cuvinte și poate avea un rol hotărâtor în procesul de achiziție, pe când una nereușită poate compromite definitiv produsul sau serviciul ofertat. Bineînțeles că tot la categoria obligatoriu pentru ședințele foto profesionale intră și staff-ul companiei.

Arătați potențialilor clienți că în spatele afacerii sunteți oameni, insuflați astfel o tentă de uman site-ului și veți câștiga cu siguranță încrederea consumatorilor.

Iată, pe scurt, doar câteva dintre punctele ce îndeplinite nu vor lăsa ca website-ul vostru să fie deficitar la capitolul conținut. Discuția este mult mai amplă, dar vom detalia pe îndelete în articolele următoare.