Suport clienți
Știm că ai nevoie de ajutor rapid, așa că suntem aici pentru tine. Deschide un tichet când ai nevoie și noi promitem să-l rezolvăm cât mai repede.
Acum, gestionarea tichetelor este mai simplă ca niciodată. Câțiva pași efectuați, o problemă rezolvată
Trimite un tichet
Pentru orice solicitare de asistență tehnică, te rugăm să ne trimiți un email pe adresa tehnic@emiral.ro. Asigură-te că ne oferi toate detaliile necesare pentru a-ți înțelege mai bine nevoile și pentru a putea veni cu soluțiile potrivite.
Răspundem prompt
Ne angajăm să-ți oferim un răspuns rapid. În cel mult 24 de ore, îți vom comunica posibilitatea de implementare, termenul de execuție și numărul de ore necesare pentru realizarea solicitării tale.
Operăm modificările
Odată ce ai confirmat, ne punem pe treabă. Implementăm modificările solicitate și te ținem la curent cu progresul, astfel încât să fii sigur că totul este exact cum îți dorești. La final, îți vom comunica numărul de ore alocate pentru fiecare modificare.
Ești gata de succes!
După ce am finalizat modificările, site-ul tău este pregătit să atragă noi clienți și să îți aducă rezultatele dorite. Noi suntem bucuroși că ne-am făcut treaba bine, iar tu te poți concentra pe ceea ce contează cel mai mult pentru afacerea ta.
Tipuri de solicitări
Verificăm posibilitatea tehnică de implementare și dacă avem soluție tehnică rezolvăm în maxim 5 zile lucrătoare.
Pentru punctele 2 și 3 putem rezolva următoarele tipuri de solicitări:
- adăugăm/modificăm/ștergem conțintut pe site
- adăugăm o pagină nouă pe baza structurii existente
- adăugăm/modificăm/stergem o funcționalitate nouă
- facem modificări custom/reparăm funcționalități
- reparăm probleme de afișare pe mobil/tabletă/desktop
- realizăm bannere noi, realizăm newslettere
- creăm adrese noi de email
Aceste solicitări consumă orele alocate în abonament. Dacă este necesar un număr suplimentar de ore vei primi o ofertă.
Verificăm posibilitatea tehnică de implementare și dacă avem soluție tehnică rezolvăm în cel mult 24 de ore.
Aceste solicitări implică un cost suplimentar de 20 euro/oră+tva.
Trimiți solicitarea până în 12.00 și o rezolvăm în aceeași zi până la ora 18.00.
Trimiți solicitarea după 12.00 și o rezolvăm cel târziu a doua zi până la ora 18.00
- funcționarea formularelor
- funcționarea website-ului (accesul limitat la site)
- funcționarea adreselor de email
- blocarea ip-uri
- am o altă problemă
Verificăm posibilitatea tehnică de rezolvare și dacă avem soluție tehnică rezolvăm în regim de urgență în 24 de ore sau mai repede în limita timpului disponibil.
- cum configurez o adresă de email în Outlook?
- cum pot modifica ceva pe site?
- alte informații
Răspundem în cel mult 2 zile lucrătoare.
- se poate face automat folosind linkul de Calendly.
- întâlnirea standard este de 30 de minute și se desfășoară pe Google Meet.
- întâlnirile consumă orele alocate în abonament.