Imaginea unui business și haina pe care o poartă în online. Agențiile media își asumă rolul de stilist

Peste 9.8 milioane de utilizatori Facebook, 4 milioane utilizatori Instagram,  aproximativ 16 mii de bloguri active în România, anul 2019… Întrebarea este cum îți îmbraci afacerea când toată lumea se uită? Mediul online este diversificat, dinamic și… greu de mulțumit. Pe cât de ușor poate fi transmisă informația prin intermediul rețelelor de socializare, la fel …

Imaginea unui business și haina pe care o poartă în online. Agențiile media își asumă rolul de stilist Citește mai mult »

Răspunsul câștigător la „Nu am buget”

Majoritatea vânzătorilor sunt convinși că nu merge să ceri un buget. Asta nu e surprinzător, deoarece marea majoritate a eventualilor clienți vor spune, „Nu am un buget pentru asta,” când sunt presați. Dacă ați auzit acest răspuns înainte, sunteți departe de a fi singurul – și există o soluție relativ simplă. Adevărul este că încă …

Răspunsul câștigător la „Nu am buget” Citește mai mult »

8 afirmații în vânzare care vor opri o afacere

Ca agent de vânzări, instinctul dumneavoastră natural e să tratezi obiecțiile ca pe niște cereri de informații. Acest lucru are la bază un motiv întemeiat – multe obiecții apar deoarece eventualul dumneavoastră client nu este convins pe deplin de valoarea produsului dumneavoastră, și un pic de pregătire acoperi această gaură. Dar nu toate obiecțiile sunt …

8 afirmații în vânzare care vor opri o afacere Citește mai mult »

7 Scenarii Personalizate de a trata obiecțiile în vânzarea prin telefon

În timpul petrecut ca Director al Departamentului de Vânzări (eng. Sales Departament Representative), m-am concentrat pe dezvoltarea abilităților de ascultare care mă ajută să detectez, să internalizez și să procesez obiecții despre vânzări, spre deosebire de utilizarea răspunsurilor în scris și reactive menite să diminueze imprevizibilitatea. A fi capabil să internalizați rapid obiecțiile vă ajută …

7 Scenarii Personalizate de a trata obiecțiile în vânzarea prin telefon Citește mai mult »

9 modalități prin care să răspundeți atunci când un client solicită discount

O reducere poate contribui la accelerarea unei tranzacții care se mișcă încet, creează fond comercial și vă poate oferi un avantaj atunci când solicitați concesii. Veți profita de aceste beneficii doar prin aplicarea de discount strategic și nu atunci când eventualul client solicită un discount. Atunci când îi promiteți unui eventual client un discount, înainte …

9 modalități prin care să răspundeți atunci când un client solicită discount Citește mai mult »

Cel mai bun scenariu pentru apeluri „la rece” [Model]

Ai o listă de nume și de numere de telefon. Până la finalul zilei, trebuie să ai 100 de apeluri telefonice efectuate. Directorul tău de vânzări a ținut un discurs de încurajare în care v-a îndemnat să sunați cu încredere. Acum nu mai ai nevoie decât de un scenariu pentru apeluri „la rece”. Însă, înainte …

Cel mai bun scenariu pentru apeluri „la rece” [Model] Citește mai mult »

Cum îți poți crea un plan de vânzări: ghid și model

Ai un plan de vânzări? Antreprenorii, directorii și managerii de vânzări știu foarte bine ce beneficii pot obține în urma redactării unor planuri de vânzări – indiferent dacă acestea se referă la compania, departamentul sau echipa lor. Dar ce este un plan de vânzări mai exact? Descarcă Gratuit Planul de Vânzări Ce este un plan …

Cum îți poți crea un plan de vânzări: ghid și model Citește mai mult »

Ce „victime” a mai făcut GDPR-ul în România? Autoritatea împarte amenzi cu dărnicie

Începând cu anul acesta, au început să apară și la noi în țară amenzile pentru încălcări ale normelor GDPR. După UniCredit și World Trade Center, în intervalul 25 mai 2018 – 1 august 2019, au mai urmat 2 sancțiuni cu amendă, 29 de sancțiuni cu avertisment și 81 de măsuri corective. Dimensiunea companiei nu contează În …

Ce „victime” a mai făcut GDPR-ul în România? Autoritatea împarte amenzi cu dărnicie Citește mai mult »