Chatbot-ul, noul superstar al business-ului tău online

Deși este o tehnologie aflată la început de drum, mai-marii industriei spun că în scurt timp va deveni la fel de importantă ca aplicațiile de pe smartphone sau tabletă. 88% dintre români au auzit deja despre Inteligența Artificială, dar oare se gândeau acum câțiva ani că vor putea obține informații, face rezervări sau comanda produse …

Chatbot-ul, noul superstar al business-ului tău online Citește mai mult »

De ce și cum să-ți răsfeți clienții

  De ce? Pentru că vor reveni cu siguranță și  te vor recomanda și colegilor, prietenilor, familiei. Cum? Află din acest articol pașii esențiali, atât online cât și offline, pentru ca relația ta cu clienții să-ți aducă numai beneficii!

Customer Lifetime Value sau cum evaluezi calitatea relației cu clienții

Te-ai gândit vreodată cum ar fi să poți măsura în cifre calitatea interacțiunii clientului cu brand-ul tău? În ultimul articol am arătat că dialogul cu vizitatorii în Online îți aduce beneficii solide în Offline și cât este de important să le arăți că nu reprezintă doar un număr de tranzacție pentru business-ul tău. Dar pentru …

Customer Lifetime Value sau cum evaluezi calitatea relației cu clienții Citește mai mult »

Clientul nostru, Geniul nostru!

Cum te simți, ca și client, atunci când constați că brand-ul tău preferat te apreciază și nu ești doar un număr de proformă pentru el? Așa-i că revii să cumperi de la el? Așa vor proceda și clienții tăi, atunci când le arăți că sunt importanți pentru tine.

Ghid practic. Descoperi cum câștigi rapid clienți de pe Facebook.

Formularele de generare de clienți potențiali le oferă acestora posibilitatea de a se interesa de oferta ta, iar ție îți oferă posibilitatea de a obține date de contact pentru a păstra legătura cu ei. Când clienții potențiali văd reclama ta pe Facebook, ei se pot abona pentru a cere mai multe informații despre afacerea ta, …

Ghid practic. Descoperi cum câștigi rapid clienți de pe Facebook. Citește mai mult »

De pe la GPeC adunate

Cum optimizăm rata de conversie a Magazinelor Online? La Summit-ul GPeC 2018 s-a discutat despre tendințele în UI/UX, standardizarea GDPR în online-ul românesc sau gestiunea comenzilor, dar tot conversia rămâne cea mai mare provocare a anului în eCommerce. Am bifat ”prezent” cu întreaga echipă de Marketing Online și am învățat atât de multe, încât nu …

De pe la GPeC adunate Citește mai mult »

Ai un site? Ce trebuie să faci pentru a fi GDPR compliant?

  1. Audierea propriilor date personale prin răspunderea la următoarele întrebări: Ce fel de date cu caracter personal culege site-ul? Unde se stochează toate aceste informații? Pentru ce se folosesc datele? Cine are acces la aceste date? 2. Informează-ți audiența Creează sau updatează o pagină / secțiune declarația de confidențialitate în care explici ce fel …

Ai un site? Ce trebuie să faci pentru a fi GDPR compliant? Citește mai mult »

Coșul virtual de cumpărături: victimă a propriului succes?

În Magazinul tău Online se întâmplă multe, zi de zi. Ești extaziat atunci când crește numărul comenzilor, dar durerea aproape că e fizică atunci când vezi mulțimea de coșuri abandonate: parcă cineva le-ar fi împrăștiat în mijlocul sufrageriei. Sunt vânzări pe care le-ai pierdut pe ultimii metri, nu prea știi din ce motiv, dar ți-e …

Coșul virtual de cumpărături: victimă a propriului succes? Citește mai mult »