Cum influentează psihologia consumatorului strategiile de marketing digital

Marketingul are o legătură directă cu psihologia. Oamenii de marketing, pentru a avea succes în campaniile lor, trebuie să cunoască noțiuni fundamentale din acest domeniu conex. În era digitală, marketingul nu mai este doar despre promovarea produselor sau serviciilor. Este mai mult decât atât. Este despre a înțelege, atrage și conecta cu publicul țintă într-un […]

Cum influentează psihologia consumatorului strategiile de marketing digital Read More »

Oamenii de marketing sunt mincinoși sau spun povești?

Captarea atenției publicului tău este mai importantă ca niciodată într-o piață supraîncărcată de produse și servicii care se întrec în a oferi consumatorilor experiențe cât mai potrivite. În timp ce mulți se concentrează pe date și analize, un alt aspect esențial care poate face diferența între succes și eșec este arta storytelling-ului. A spune povestea

Oamenii de marketing sunt mincinoși sau spun povești? Read More »

Atributele brandului: cheia pentru o poziționare reușită pe piață

A avea un brand puternic este esențial pentru succesul în mediul online. O bună definirea a identității unui business va face posibilă asocierea acestuia în mintea oamenilor cu un serviciu pe care l-ar prefera pentru valorile și principiile în care cred. O astfel de asociere creează percepțiile consumatorilor în legătură cu un produs sau serviciu.

Atributele brandului: cheia pentru o poziționare reușită pe piață Read More »

Cum știi dacă website-ul tău vinde cât trebuie?

Un website performant este o investiție importantă pentru orice afacere, dar cum îți dai seama dacă generează rezultatele dorite? Vinde suficient? Descriem în articolul de astăzi care sunt semnele că website-ul tău aduce deja rezultatele dorite, dar și trucuri și sfaturi utile pentru a-i îmbunătăți performanța. Te-ar putea interesa și cum să accelerezi viteza de

Cum știi dacă website-ul tău vinde cât trebuie? Read More »

Rolul culorilor în marketing: Webdesign centrat pe psihologia consumatorului

Lumea marketingului este una fascinantă, unde detaliile fac diferența. Și printre aceste detalii, culorile joacă un rol esențial. De la logo-ul brandului tău, la designul website-ului și campaniile de marketing, alegerea culorilor potrivite poate influența semnificativ percepția clienților și succesul afacerii tale.  Dar ce efect are fiecare culoare? Roșu: Simbolizează pasiunea, energia și entuziasmul.

Rolul culorilor în marketing: Webdesign centrat pe psihologia consumatorului Read More »

De ce contează percepția consumatorilor asupra unui brand?

Într-o lume saturată de produse și branduri, percepția consumatorului a devenit un factor crucial pentru succesul oricărei afaceri. Nu mai este suficient să oferi un produs sau un serviciu foarte bun, rapid, rezistent. Trebuie să te asiguri că imaginea brandului tău este în concordanță cu așteptările clienților. Atunci când ești în etapa de setare a

De ce contează percepția consumatorilor asupra unui brand? Read More »

Cum să prinzi din zbor idei virale și să-ți crești vizibilitatea în social media

Viralitatea este un fenomen fascinant al lumii online, unde anumite idei, conținuturi sau campanii se propagă rapid, atingând un public numeros și generând un impact semnificativ. În contextul în care aproape toți oamenii folosesc social media, ideile virale pot fi o unealtă extraordinară pentru creșterea vizibilității afacerii tale și pentru a te conecta cu o

Cum să prinzi din zbor idei virale și să-ți crești vizibilitatea în social media Read More »

Evoluția Transparenței în Comerțul Electronic: Decriptarea ORDIN nr. 225 pentru Consumatori și Comercianți

În era digitală, transparența afacerilor nu mai este opțională, ci o cerință fundamentală. Pe acest fond, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor din România a introdus ORDIN nr. 225 pe 25 aprilie 2023, publicat în Monitorul Oficial la 11 decembrie 2023. Acest document marchează un pas semnificativ spre asigurarea unei comunicări deschise între comercianții online și

Evoluția Transparenței în Comerțul Electronic: Decriptarea ORDIN nr. 225 pentru Consumatori și Comercianți Read More »

Cum folosești zona de blog pentru a crește vizibilitatea site-ului

Blogul este o componentă esențială a oricărui site web de business, dar potențialul său în motoarele de căutare este adesea subestimat. Un blog bine optimizat poate aduce un trafic organic considerabil, adică vizitatori interesați de produsele sau serviciile tale, care ajung pe site-ul tău direct din motoarele de căutare. Optimizându-ți articolele, vei contribui la îmbunătățirea

Cum folosești zona de blog pentru a crește vizibilitatea site-ului Read More »

Mituri despre antreprenoriat: cum te ajută un CRM să te bucuri de mai mult timp liber

Antreprenoriatul este plin de satisfacții, dar vine și cu multe provocări. Domeniul acesta de activitate este adesea înconjurat de o aură de mister și mituri care pot descuraja sau induce în eroare persoanele care doresc să pornească o afacere. Unul dintre cele mai comune mituri este că antreprenorii au niște abilități înnăscute, cu o intuiție

Mituri despre antreprenoriat: cum te ajută un CRM să te bucuri de mai mult timp liber Read More »