De ce less is more? Despre relevanță și concizie

Poate tindem să devenim plictisitori cu eterna replică „trăim într-o lume a vitezei”, dar așa este. Atunci când suntem asaltați zilnic de nenumărate surse de informare, timpul petrecut citind articole, știri sau site-uri de companie a scăzut vertiginos.

less-is-more

Cine sau ce este de vină? Poate că nu mai avem răbdarea necesară (sau timpul) pentru a sta mai mult timp în fața unei singure pagini de internet. Totul s-a redus la câteva minute, timp în care vrem să aflăm și să înțelegem tot: ce specific are restaurantul căutat, ce servicii îmi oferă compania de creare site-uri web, care este programul sălii de sport de lângă casă sau dacă magazinul online are și pantofii mei preferați.

Și până la urmă, în ce s-ar traduce less is more, dacă ne referim la site-uri web? Design-ul atractiv care să nu fie încărcat inutil, textul concis, fără propoziții lungi care să comunice exact ce trebuie, interfața user-friendly în care fiecare buton să fie pus exact acolo unde trebuie, sunt doar câteva dintre caracteristici.

  • Evitați descrierile lungi și plictisitoare! Dacă cititorul nu este atras de la primul paragraf, va căuta informația în altă parte.
  • Evitați design-ul complicat! Simplitatea își are farmecul ei, chiar și în online.
  • Puneți-vă întotdeauna în ipostaza clientului care în decurs de câteva minute și la două click-uri trebuie să găsească informația utilă.

Cum ajungem să aplicăm acestea în ceea ce privește site-ul companiei, în așa fel încât să genereze beneficii? Apelând la profesioniști în creare website, care știu exact ce și cum să spună, dar mai ales să creeze.

Mai e nevoie să mai argumentăm de ce? Este evident că orice posesor de business prezent și în mediul online își dorește ca site-ul său să fie unul vizitat, și cum altfel ar putea fi dacă nu am furniza informațiile esențiale.

Less is more

Știm bine, esențele tari se țin în sticluțe mici 🙂