Google câștigă peste 100 de milioane de dolari pe zi. Iar clienții AdWords câștigă și ei.
Vrei să afli din ce industrii vin cei mai mulți bani?
Care sunt industriile în care promovarea prin Google AdWords dă cele mai bune rezultate?
Ei bine, veniturile Google obținute din publicitate, cresc cu cca. 16% în fiecare an. Chiar în acest moment, milioane de oameni își alimentează conturile AdWords. Astfel, Google produce miliarde de dolari anual, fiind cel mai utilizat motor de căutare din întreaga lume.
Cum câștigă Google peste 100 de milioane de $/zi?
„Publicitatea este un abţibild de lipit direct pe creier”, după cum spunea Octav Bibere (autor român). Cei de la Google ne oferă posibilitatea de a ne prezenta reclamele în online, exact acolo unde se află audiența/publicul țintă – în motorul de căutare, pe site-uri cu același tip de audiență (site-uri afiliate cu Google AdSense), pe Youtube.
Clientul AdWords cumpără cuvinte și expresii-cheie și plătește anumite sume pentru ca anunțurile să ajungă la public targetat (la un număr cât mai mare de oameni care să devină ulterior clienți).
De fiecare dată cât cineva dă click pe anunțul tău, ți se retrage o anumită sumă din cont. Cu cât suma (a se înțelege suma totală investită în campanie) pe care o plătești este mai mare, cu atât mai des va fi afișat anunțul.
Cât plătește Google afiliaților AdSense?
AdSense este un program care „cercetează” conținutul paginilor web, și plasează anunțurile acolo unde acesta se potrivește cel mai bine, în ideea de a fi relevant pentru cititorii care ajung pe paginile respective.
Suma per click platită de Google celor care au un contract AdSense reprezintă cca. 25% din suma licitată de clientul AdWords pe cuvântul-cheie.
Top 10 industrii în care companiile cumpără publicitate prin Google AdWords
Domeniul financiar-contabil
Turism
Retail
Educație și locuri de muncă
Serviciile de internet și telefonie mobilă
Computere și electronice
Domeniul business
Casă și grădină
Auto
Frumusețe și sport
Mai jos, poți analiza un infografic publicat de cei de la Business to Community, în care sunt explicate investițiile din fiecare domeniu în parte.
Infographic via business2community.com