Cu siguranță știi și tu cât de importantă este comunicarea cu publicul.
Oamenii de afaceri, copywriterii și web designerii iscusiți înțeleg cum sunt influențați clienții de către limbaj, emoții sau acțiuni persuasive.
După mulți ani de cercetare, experții în marketing au reușit să aleagă 30 de cuvinte care dau cele mai bune rezultate când vine vorba de persuadrea clienților.
De ce folosesc „a persuada” în loc de „a convinge”?
Pentru că scopul nu este să convingem clientul să facă ce vrem noi, ci să-l determinăm să-și dorească cu adevărat să facă acel ceva (să cumpere, să citească, să se implice într-un proiect etc).
După cum spuneam, anumite cuvinte/expresii influențează acțiunile, dorințele, modul de gândire și comportamentul clienților într-un mod benefic afacerii tale.
Ești curios să vezi cât de eficiente sunt aceste expresii?
Te provoc să testezi aceste 30 de cuvinte magice în următoarele tale emailuri, în cadrul postărilor de pe site-urile de socializare și chiar pe blog!
- Tu – Scrie ca și când ai purta o conversație cu clientul despre client, nu despre tine sau firma ta!
- Deoarece – Oferă-i clientului un motiv bun să facă un anumit lucru!
- Gratis – „Deoarece” tuturor ne plac lucrurile gratuite, corect?
- Valoare – Astfel îi spui clientului că va primi ceva important fără să piardă altceva (dacă spui „costul/prețul acestui produs este…” oamenii se vor gândi la ceea ce oferă înainte să analizeze ceea ce vor primi).
- Garantat – Oferă clienților o garanție pentru a te asigura că ei știu că nu se expun vreunui risc, că au doar de câștigat, nimic de pierdut.
- Extraordinar – Clienții sunt receptivi atunci când vine vorba de lucruri incredibile.
- Ușor – Absolut totul trebuie să fie foarte ușor (de folosit un produs, de plătit produsul etc.) atunci când vrem să persuadăm o anumită categorie de public sau un client. Dar mai presus de toate, clienții trebuie să afle cât de mult le va simplifica viața cumpărarea acelui produs sau serviciu.
- Descoperă – Acest cuvânt îi spune clientului că este vorba despre o inovație, ceva nou pentru el, ceva ce are beneficii extraordinare și îi oferă nenumărate avantaje.
- Acționează acum – Motivează-ți clientul cu o ofertă valabilă o perioadă limitată de timp!
- Totul inclus/tot ce ai nevoie – Acest lucru îi spune clientului că produsul sau serviciul respectiv este ceea ce toți clienții au nevoie și vor să cumpere.
- Niciodată – Sugerează-i clientului un „beneficiu negativ”, cum ar fi „nu va mai fi nevoie să-ți faci griji vreodată în această privință” sau „nu vei mai plăti niciodată pentru un anumit lucru/un anumit beneficiu”!
- Nou – Produsele și serviciile tale sunt eficiente, dar mai mult decât atât abia au apărut pe piață.
- Salvează – Cel mai puternic cuvânt folosit pentru a-i transmite clientului că îi prezinți o modalitate sigură de a salva bani sau timp.
- Dovedit/Demonstrat – Reamintește-i clientului că eficiența produsului tău este dovedită.
- Sigur și eficient – S-a „dovedit” că aceste cuvinte îi ajută pe clienți să elimine grijile referitoare la cheltuieli.
- Puternic – Permite-le clienților să cunoască puterea serviciilor sau produselor tale. Exemplu: „un instrument puternic de promovare online”.
- Datorită (faptului că) – Cuvintele și expresiile de legătură ajută clientul să înțeleagă motivul și avantajele unei achiziții.
- Mai mult – Le oferi mai mult decât le oferă concurența? Lasă-i să afle, pentru că, la urma urmei, ei își doresc să aleagă cel mai bun pachet.
- Avantajos – Pentru că orice client vrea ca ceea ce cumpără să merite toți banii.
- Fără riscuri – Clientul este încântat atunci când știe că nu există riscuri (de exemplu de a pierde bani), ci doar beneficii.
- Mulțumit sau 100% banii înapoi – Din nou, „fără riscuri”.
- Uriaș(e) – Spre exemplu, „reducerile uriașe” acționează ca un magnet pentru cumpărători.
- Bogat/Bogăție – Dacă vinzi produse sau servicii care au legătură cu îmbogățirea clientului, acestea sunt cuvintele pe care el își dorește să le audă.
- Rezultate garantate – Mai presus de toate, clientul vrea rezultate.
- Secret(e) – Nu toată lumea atinge succesul, ci doar cei ce dețin anumite secrete. Asigură-ți clientul că-i poți dezvălui aceste secrete.
- Cele/Cei – Ce titlu te-ar determina să citești un articol: „3 secrete ale marketingului eficient” sau „Cele 3 elemente secrete ale marketingului eficient”?
- Instant/Rapid – Oamenilor nu le place să aștepte, doar suntem în era vitezei, nu-i așa? Exemple: „acces instant”, „livrare rapidă”.
- Cum să – Începe mesajul cu o soluție, astfel clientul te va asculta până la final.
- (De) elită – Clienții tăi sunt printre cei mai buni din lume. Invită clienții noi să facă parte dintr-un club/grup din care și-ar dori să facă parte oricine.
- Calitate premium/de înaltă calitate – Toată lumea își dorește produse și servicii de înaltă calitate, asigură-ți clienții că se bucură de acest lucru.
Cheia unui mesaj de succes este să combini aceste cuvinte și expresii și să le integrezi într-un mesaj atractiv. De exemplu: „Dacă nu ești mulțumit de produs, primești 100% banii înapoi – cumpără acum!”
În comunicarea cu publicul, mesajul trebuie să fie scurt, atractiv și să genereze emoții în sufletul clientului, care să-l facă pe acesta să cumpere produsul sau serviciul tău.
Emiral Media îți oferă un pachet complet de servicii pentru magazinul tău online: