Ambele câștigă. Sau nimeni. Online versus offline e o abordare depășită, fiindcă doar împreună pot da rezultate concrete. Nu-i așa că v-am zăpăcit un pic? Imediat punem lucrurile în ordine.
Online versus offline
Am tot spus cât de importantă este prezența online pentru ca o companie să fie cunoscută de către clienți, cât de mult s-au schimbat vremurile și cum internetul câștigă din ce în ce mai mult teren. Pe de altă parte, nu am contenit în a vă demonstra importanța serviciilor de grafică și tipar, ca bază a unei promovări offline, iar fără acestea, la fel, o companie nu poate exista. Până la urmă, pentru a fi identificat și deci căutat de către cumpărători, ce este mai important, să fii prezent pe internet sau să ai o bună campanie de promovare offline?
Știți vorba aceea că moderația este cheia? Noi am parafraza un pic și am spune că acea cheie este mix-ul, unul format din ingrediente alese cu grijă numite online și offline. Fără îndoială că fiecare dintre cele două materii prime numite mai sus își are rolul său bine-determinat în impunerea pe piață a unei firme, dar nu se poate afirma cu certitudine că doar una dintre ele este importantă.
De exemplu, degeaba ai o promovare stradală bună, dacă nu ai un site bine pus la punct care să poată fi accesat oricând, cum dealtfel, degeaba ai cel mai performant website dacă nu apari și în mediile în care circulă publicul tău țintă (reviste, mijloace de transport în comun etc.).
Dar, utilizate împreună, pot genera rezultate uimitoare. Cum? Apelând la specialiști. Lasă-te pe mâna lor începând cu serviciile de creare website, la cele de grafică și tipar și până la campanii de comunicare. Pentru că, doar în acest fel vei reuși să ai parte de vizibilitatea mult dorită, utilizând cu încredere toate mediile de expunere, atât online, cât și offline.
Voi ce credeți? Putem vorbim de un învingător în lupta online versus offline, sau funcționează bine doar împreună