Pot crește vânzările un număr de telefon afișat pe pagina de start? Dar rata de conversie?

DA! Afișând numărul de telefon pe pagina de start, vei crește și vânzările și rata de conversie a vizitatorilor în cumpărători.

Experții în Marketing de la Flowr au testat acest lucru introducând pe mai multe pagini de start un număr de telefon, într-un loc vizibil, cu scopul de a observa diferențele pe o perioadă scurtă de timp.

Singura modificare făcută de ei a fost adăugarea numărului de telefon într-un loc cât mai vizibil pe pagina de start a site-urilor și totodată scris foarte mic.

Înainte de modificare

numărul-de-telefon-1

 

După modificare

numărul-de-telefon-12

Ipoteza de la care au pornit cercetătorii face aluzie la „factorul de încredere”. Se pare că oamenii devin mai încezători atunci când văd un număr de telefon pe site, deoarece asociază acest număr cu o persoană reală cu care pot conversa și care le poate oferi ajutor.

Rezultatele studiului au depășit așteptările experților prin faptul că această mică modificare a crescut, într-un timp foarte scurt, atât vânzările cât și numărul de clienți.

vânzări
Experții susțin că ceea ce a generat o diferență de 8% între vânzările magazinului online cu numărul de telefon afișat pe pagina de start și magazinul pe care nu era publicat un număr de contact este simplul fapt că oamenii au mai multă încredere într-o persoană pe care au posibilitatea să o contacteze direct (convobire telefonică, discuție față în față la magazinul fizic etc).

Totodată, rata de conversie a vizitatorilor în clienți a crescut cu 0,5%.

Deși experimentul nu s-a desfășurat pe o perioadă foarte lungă de timp și diferențele rezultate în urma studiului nu sunt extraordinar de mari, putem observa foarte clar influența pozitivă pe care o are afișarea numărului de telefon în Home Page asupra unui Magazin Online.

Unul dintre experții de la Flowr, Davorin Gabrovec spune că „numărul de telefon se afișează pe pagina de start pentru a le aminti clienților că ei cumpără de la o persoană reală, că pot vorbi cu un reprezentant al companiei oricând doresc”.

Magazinul tău online are numărul de telefon afișat pe prima pagină?