Când pentru un singur tip de informație, un utilizator are de ales între o multitudine de surse, lupta dusă între website-uri pentru atragerea atenției este din ce în ce mai mare.
Dar pentru că omul din spatele ecranului alege de unde să își ia informațiile necesare, trebuie cumva să-i atragem atenția asupra site-ului nostru. Cum? Iată, pe scurt, 5 motive pentru ca portalul nostru web să fie pe primul loc în preferințele utilizatorilor aflați în căutarea informațiilor necesare.
5 motive pentru ca website-ul tău să fie în top
1. Website-ul tău are un design atractiv și intuitiv – știm prea bine cu toții că ambalajul contează. Astfel, chiar și în online, a utiliza servicii de creare website profesionale, care să îi ofere afacerii tale o interfață atractivă dar și user-friendly, este absolut necesar.
2. Website-ul tău livrează informații de calitate și concise – tocmai spuneam mai înainte, că varietatea de surse pentru un singur tip de informație este mare. Așadar, pentru orice utilizator grăbit să afle cât mai multe despre un serviciu sau produs într-un timp cât mai scurt, un conținut relevant și creat în așa fel încât să ofere un maxim de informație în cât mai puține cuvinte intră tot la categoria ”necesar și de neînlocuit”.
3. Website-ul tău este unul administrat în mod corect – este o experiență când dai peste link-uri nefuncționale, adrese de e-mail inexistente, numere de telefon nealocate și, în general, când găsești un website ce pare încremenit în negura vremii. Atunci, tu de ce i-ai oferi așa ceva potențialului tău client?! Serviciile de administrare site au tocmai acest scop de a te feri de toate cele descrise mai sus. Apelează cu încredere.
4. Website-ul tău este unul optimizat – astăzi prezența unui site între primele rezultate din Google este rezultatul unui mix bine gândit între optimizare on-page, optimizare off-page și tehnici de copywriting. Poate părea complicat, dar lăsându-te pe mâna specialiștilor în optimizare site, nu vei mai avea aceste griji.
5. Site-ul tău este unul promovat – era o vorbă care spunea ca ”dacă tu nu te lauzi, atunci cine să te laude?”. Parafrazând, am putea spune că dacă nu apelezi la promovare Facebook sau la campanii Google AdWords, degeaba ai cel mai bun site, dacă lumea nu află de el. Pe lângă un conținut și un ambalaj atractive, trebuie să vii mereu în întâmpinarea utilizatorului, fiind prezent în acele medii unde el este zi de zi.
Concluzionând, în noianul de cantitate informațională existentă trebuie să depui ceva efort pentru ca tocmai cea furnizată de tine să ajungă la receptor. Cu partenerii de încredere, poți transforma orice website în cel mai potrivit instrument de dezvoltare a afacerii tale.