7 lecții învățate în 7 ani de online. Ce ar fi de reținut?

Anul acesta Emiral Media a împlinit 7 ani de activitate. Mulți, puțini, nu ne putem decide încă, dar cu siguranță foarte plini de învățăminte. Care sunt cele mai importante 7 lecții pe care le-am învățat în 7 ani de activitate online alături de Emiral Media? Iată-le în continuare:

7 lecții învățate

1. Contează obiectivele beneficiarului, dar mai importante sunt părerile clienților lui. Așa cum vă spuneam în articolele anterioare, odată pornită la drum o afacere, totul trebuie demarat cu un set clar de obiective, pe care este important să le urmăm îndeaproape. Dar totul se reduce la adaptabilitate, nu la nevoile beneficiarului, ci la cele ale clientului. Vă mai aduceți aminte când spuneam că cele mai bune idei în dezvoltarea afacerii vin de la clienți? Ei bine, urmați-vă cu sârguință obiectivele afacerii, dar țintiți nevoile clienților voștri.

2. Less is more. Da, esența este mereu mai bună decât calitatea și o veți găsi întotdeauna în sticluțe mici. Renunțați la abundența de text sau la grafica încărcată. Informația trebuie găsită ușor, nu trebuie să supunem vizitatorul la adevărate teste de răbdare până găsește o adresă de email.

3. Umanizați domeniul virtual. Un website reprezintă transpunerea în online a afacerii voastre. Iar la baza oricărui tip de afacere stă factorul uman. Arătați vizitatorilor site-ului că în spatele unui domeniu web sunt oameni, care pun mai presus de toate interesul clientului.

4. Stârniți interesul, curiozitatea. Produsele, serviciile comercializate, și mai ales modul de prezentare trebuie să suscite interesul potențialului client. Trăim într-o lume a vitezei, când deciziile se iau rapid, deci trebuie să fim mereu în atenția publicului.

5. Prezența web este cel puțin la fel de importantă ca și promovarea, depind una de cealaltă. Doar un site nu este suficient, el trebuie promovat. O campanie de promovare nu aduce mari rezultate fără o ancoră în online. Când vă gândiți la una dintre variante, întotdeauna trebuie să o aveți în vedere și pe cealaltă.

6. Dați dovadă de profesionalism din momentul în care pui prima literă pe internet – pentru că nu mai este loc de întors. Trebuie să comunicați eficient, în mod profesionist și unitar încă din prima zi. Dacă vreți rezultate deosebite, trebuie să oferiți clientului încredere cu aceeași măsură.

7. Aplicați cele mai noi trenduri în web design și promovare online. La fel ca în orice alt domeniu, poate chiar mai mult în acest caz, trebuie să fiți în permanență la curent cu cele mai noi tendințe în domeniu. Lucrurile se schimbă rapid și dacă vreți să rămâneți în atenția publicului, trebuie să fiți mereu cu un pas înaintea concurenței. Specialiștii în web design și promovare online vă pot pune la dispoziție nenumărate instrumente pentru o prezență reușită în mediul online. Trebuie doar să profitați de ele.

Acestea au fost cele 7 lecții ale primilor 7 ani de online. Cu siguranță sunt valoroase, atât pentru specialiștii în domeniu, pentru cei aflați la început de drum, dar și pentru beneficiarii direcți.