Promovare inteligentă cu Google AdWords

Promovare, promovare dar să știm și noi, sau cum să-i dăm Google-ului ce-i al Google-ului. Promovare cu Google AdWords.

Avem un site. Actualizat. Optimizat. Plin de informații noi și utile. Cum facem ca aceste informații să ajungă la cei direct interesați? Promovare este cuvântul cheie. Și nu, nu înseamnă bugete cu multe zerouri :).

 

Fie că vorbim de produse sau servicii, de un site de prezentare, magazin virtual sau de un blog, este esențial ca acesta să fie prezent pe prima pagină a rezultatelor de căutare Google.

Clienții direcți caută afacerea ta în funcție de nume, de aceea site-ul companiei este mai ușor de identificat între rezultatele obținute. Potențialii clienți însă, au drept criterii de căutare un subiect și / sau o locație.

De exemplu, ne dorim sa găsim cea mai pricepută echipă de web design. Fie tastăm direct „emiral.ro” (în cazul în care știm deja unde vrem să ajungem), fie „realizare site” și ne îndreptăm privirea automat către primele rezultate generate și este mai puțin probabil ca afacerea ta să se afle acolo. Un plus important în această situație îl aduce promovarea Google sau altfel spus, Google AdWords.

Este cât se poate de simplu. Concepi anunțul, selectezi cuvintele cheie care să identifice corect domeniul de activitate și serviciile sau produsele oferite, stabilești bugetul și pornești campania de promovare. De câte ori o persoana va căuta pe net o serie de cuvinte cheie, anunțul tău se va afla bine semnalizat în pagina de rezultate crescând posibilitățile ca acesta să fie vizualizat și accesat.

Cât costă? Depinde de câte ori este accesat anunțul tău. De aceea, promovarea prin intermediul Google poartă și numele de pay-per-click. Așadar, bugetul campaniei tale poate fi ajustat din mers, în funcție de necesități. Iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Te-am convins? Noi suntem aici pentru a îți fi ghid în tainele etapei de promovare Google, în alegerea celor mai meșteșugite cuvinte.

May the pay-per-click be with you!