Când intră pe un website medical, pacienții, ziariștii, reprezentanții caselor de asigurări de sănătate se întreabă un singur lucru: Ești un doctor bun? Hai să vedem câteva lucruri esențiale unui website medical care arată că ești un medic bun!
1. Prezentarea serviciilor, a tehnicilor și a tehnologiei medicale
Prezentarea tehnicilor și a tehnologiei poate fi făcută prin intermediul unui text explicativ, însoțit de imagini, sau prin intermediul unui material video. Materialele video dau, de multe ori, rezultate mai bune vizavi de promovarea online (așa cum spune și zicala „o imagine face cât o mie de cuvinte”).
Aparatura și tehnicile utilizate spun multe despre profesionalismul unui medic sau al unei unități medicale. Prezentarea aparaturii îi ajută pe potențialii pacienți să descopere informații despre investițiile făcute și implicarea de care dau dovadă medicii pentru a oferi cele mai bune servicii medicale.
Aici este locul în care potențialii pacienți pot recunoaște performanțele clinicii medicale. Este recomandat ca prezentarea fiecărui serviciu medical să ofere informații suplimentare despre tehnologia și tehnicile folosite, dar și despre metodele alternative.
2. Prezentarea medicului
Ceea ce trebuie să iasă în evidență pe această pagină este competența și profesionalismul de care dă dovadă medicul. Aici puteți vorbi (prin intermediul unui material video) sau scrie despre realizările profesionale, conferințe, specializări, premii etc.
De asemenea, puteți face o scurtă prezentare a valorilor și a filosofiilor care vă ghidează pe drumul profesional.
3. Recomandări
Foarte importante pentru un om, înainte de a alege să vă fie pacient, sunt recomandările pacienților. Pentru ca această secțiune să prezinte credibilitate, recomandările pot fi însoțite de poze și de câteva date despre pacienții care vă recomandă.
4. Rezultate: BEFORE & AFTER
Fie că este vorba despre operații estetice sau despre albirea dinților, comparația before/after este una dintre cele mai convingătoare argumente ale unui doctor.
5. Consultația gratuită
După cum am mai explicat, beneficiile consultației gratuite sunt multiple, însă cel mai important este că așa puteți întâlni foarte mulți pacienți care vor rămâne fideli clinicii dumneavoastră.
6. Pagină cu întrebări și răspunsuri
O pagină cu întrebări și răspunsuri în cadrul unui website medical este o sursă nesfărșită de potențiali pacienți. Aici oamenii se strâng să primească informații de bază despre pașii pe care trebuie să îi urmeze pentru a-și soluționa problemele de sănătate (cum ar fi ce specialist este recomandat să consulte pentru a afla cauza unei probleme).
7. Blog cu informații explicate pe înțelesul pacienților
Blogul unui website medical este o altă metodă de a comunica cu pacienții și potențialii pacienți prin intermediul articolelor, dar și de a da startul unor discuții și comentarii pe paginile de prezentare ale clinicii de pe rețelele de socializare.
Analizează site-urile medicale din portofoliul Emiral Media!