Vrei o cabină de probă virtuală pentru magazinul tău online?

Internetul nu doarme niciodată, iar magazinele online sunt deschise non-stop. Ofertele sunt mult mai ușor de găsit în online, iar dacă vinzi haine sau încălțăminte, de ce să nu ai și o cabină de probă virtuală? „În viitor, afacerile vor fi de două feluri: pe internet sau deloc”, spune Bill Gates, iar eu îl cred pe cuvânt. Tu ce crezi?

Dacă nu cunoști foarte bine conceptul de cabină de probă virtuală, te invit să urmărești materialul video de mai jos!

Așadar, vrei să fii cu un pas înaintea tuturor? Trebuie doar să montezi o cabină virtuală, unde clienții pot proba tot ce vor, oricând vor, oriunde s-ar afla (pe stradă, în magazinul fizic sau acasă). Vorbim despre o revoluție a cumpărăturilor. Viitorul despre care vorbea Bill Gates se întâmplă chiar acum.

Cum funcționează cabina de probă virtuală pentru clienți?

  • Oamenii probează hainele,
  • Sunt încântați,
  • Se fotografiază îmbrăcați cu hainele de pe magazinul tău online,
  • Postează fotografia pe Facebook, Twitter sau alte rețele de socializare,
  • Primesc like-uri,
  • Devin și mai încântați și comandă produsul.

Cabina de probă virtuală este una dintre cele mai eficiente metode de a-ți face clienții să se simtă în magazinul tău virtual ca și cum s-ar afla într-unul clasic!

Aici (click!) vei găsi mai multe metode prin care să-ți faci clienții să simtă ca fac cumpărături într-un magazin fizic.

Cum funcționează această cabină de probă?

 

Cabina de probă virtuală funcționează atât pe smartphone-uri și tablete, cât și pe laptopuri sau SMART TV-uri, indiferent de sistemul de operare al dispozitivului.

Mai mult decât atât, pentru ca experiența să fie similară celei în care clientul probează hainele (fizic) într-o cabină de probă clasică, pentru un singur articol vestimentar se folosesc mai multe fotografii și astfel se crează un efect cât mai realistic posibil.

Înainte ca toate acestea să fie posibile, clientul va fi fotografiat cu ajutorul unui scaner cu 32 de camere, care va calcula măsurile, volumul și greutatea corpului, pentru a putea alege (dintr-o bază de date) hainele potrivite. Tot acest procedeu durează 6 secunde.

După ce se efectuează scanarea, clientul primește prin e-mail datele referitoare la măsurile, volumul și greutatea corpului și poate începe să probeze orice produs din magazin, oricând dorește.

 

Momentan, singurul body scaner din Europa de Est se află în România, iar investitorii susțin că au cheltuit cca. 50 000 de euro ca să îl aducă în țară.

Citește și „Iată cum și de ce să monitorizezi prețurile concurenței” sau „Cum alegi culorile potrivite pentru un logo eficient”!