Care este cea mai mare realizare a ta în 2015?
Îmi place ca oamenii din jurul meu să-mi povestească despre realizările lor. Le face plăcere să-și amintească succesele, iar pe mine mă inspiră cu poveștile lor. În 2015, am încercat să te surprind plăcut și să te inspir cu tot felul de idei, de sfaturi și de statistici, acum te invit pe tine să-ți amintești cele mai plăcute momente în materie de afaceri.
Mi-ar plăcea să-mi povestești (într-un comentariu pe blog sau pe pagina de Facebook) ce anume te inspiră și care sunt valorile care te motivează să-ți continui drumul către succes.
Înainte să-mi răspunzi, o să amintesc câteva valori și principii care au ajutat enorm la dezvoltarea Emiral Media, în speranța că acestea îți vor aminti de lucrurile care te inspiră și te motivează pe tine.
Fii autentic!
Fii sincer cu propria persoană! Asta te va face să fii și să acționezi natural și să te faci plăcut prin autenticitatea pe care ceilalți o văd în tine.
Vinde beneficiile!
Oamenii de vânzări vorbesc despre ce știu ei mai bine. Mai exact, pierd timp vorbind despre caracteristicile produsului/serviciului. Prețul pe care îl plătește clientul se raportează, în mintea acestuia, la beneficii. Până și celui mai inteligent client trebuie să-i evidențiezi beneficiile și nu caracteristicile. Omul de vânzări trebuie să fie cel care traduce caracteristicile în beneficii.
Îmbrățișează inovația!
Inovația este o artă pentru creatori și noutatea un viciu pentru consumatori. Iar asta este o informație de care orice businessman trebuie să profite.
Fii profi!
Ce înțeleg clienții prin profi: cunoștințe de specialitate, competență, integritate, muncă de calitate, dezvoltare continuă, responsabilitate și imagine.
Fii optimist!
Pozitivismul atrage succesul. Știu că știi asta, dar aplici ceea ce știi?
Celor care nu aveți încă o afacere proprie, vă propun să vă gândiți la beneficiile pe care le puteți avea ca antreprenori și la cele pe care le aveți ca angajați. Un antreprenor de succes, cunoscut de mulți dintre noi, Marius Ghenea, spune următorul lucru:
„Orice angajat poate fi un antreprenor la locul său de muncă (ceea ce în terminologia de specialitate se numeşte intraprenor, adică un angajat care îşi pune în valoare spiritul antreprenorial la locul de muncă, producând inovaţie şi valoare în domeniul său de activitate), iar orice antreprenor este, în esenţă, şi un angajat în propria afacere (de obicei pe poziţia de top management, dar nu întotdeauna). Aşa că cele două noţiuni nu sunt chiar diametral opuse, aşa cum ar putea părea la prima vedere.” – Marius Ghenea, elite.lsrs.ro.
Dacă îți face plăcere, lasă-mi răspunsul tău la întrebarea „Care este cea mai mare realizare a ta în 2015?” într-un comentariu, mai jos!