Cum îți crești numărul de abonați la newsletter?

cum-iti-cresti-numarul-de-abonati-la-newsletter-01Comunicarea prin email este un instrument eficient în cultivarea relațiilor de lungă durată cu publicul. Așadar, hai să vedem cum poți crește numărul de abonați la newsletter și, astfel, să obții mai mulți clienți!

1. Optează pentru un formular vizibil și bine poziționat!

Like-urile, share-uitul articolelor, comentariile sunt lucruri esențiale. Dar nu sunt mai importante decât lista ta cu abonați! Oamenii găsesc informații utile sau o doză de relaxare în articolele tale, oferă-le posibilitatea să se bucure de aceste lucruri în fiecare zi sau săptămână! Fă-i să simtă că vor avea o mulțime de beneficii dacă vor completa acel formular simplu!

2. „Cu ce mă ajută?”

Aceasta este întrebarea la care trebuie să îi răspunzi cuiva înainte de a-i cere să se aboneze la newsletterul tău. Evidențiază beneficiile pe care le va avea utilizatorul și fă în așa fel încât „oferta” să sune tentant!

cum-iti-cresti-numarul-de-abonati-la-newsletter-10012324
(Sursă: personalitatealfa.com)

Oferă-le abonaților informații ce nu vor apărea pe site și pe care nu le găsesc gratuit nicăieri în lume și comunică-le acest lucru prin intermediul textului care însoțește formularul pentru abonarea la newsletter!

3. Organizează un concurs și cere-le participanților să se înscrie abonându-se la newsletter!

În momentul în care utilizatorul știe că există posibilitatea să se aleagă cu un premiu, este mult mai motivat să-ți furnizeze adresa lui de email.

4. Crează newslettere cu informații specifice fiecărei categorii de public și vezi ce tip de informații generează cel mai bun feedback!

Există companii care au angajat o echipă întreagă pentru crearea newsletterelor. Totuși, există câteva strategii care te pot ajuta să fii mai bun decât acele companii în crearea de newlettere și să reușești să convingi o mulțime de utilizatori să se aboneze.

5. Analizează performanțele fiecărui tip de email!

Sfatul meu pentru tine este, ca atunci când testezi mai multe tipuri de mesaj, să urmărești câțiva indicatori de performanță pentru fiecare newsletter trimis.

  1. Câți utilizatori au deschis emailul primit?
  2. Câți utilizatori pe zi ajung pe site datorită emailului pe care îl primesc de la tine?
  3. La câți utilizatori a ajuns emailul în spam? Dar în inbox?
  4. Câți utilizatori au trimis emailul tău unui prieten (cu ajutorul funcției „forward”)?
  5. Cât la sută din totalul de abonați au decis să se dezaboneze luna aceasta? Dar în lunile anterioare?

Citește și articolele: „17 sfaturi despre Email Marketing pentru a câștiga clienți” și „Email Marketing. Scrii Emailuri și Vinzi mai mult”!