Lumea s-a mutat în online. Oamenii trăiesc în online, se joacă online, socializează pe internet, își cumpără produsele și serviciile cu 3 click-uri și ajutorul unui dispozitiv mobil și, dacă ești prezent în noua lume, dacă ești prezent în online, ei găsesc întotdeauna noi modalități de a intra în contact cu afacerea ta. Nu te sună clienții? Înseamnă că n-ai setat încă o campanie Google AdWords Call-Only.
Dacă vorbim despre dispozitivele mobile, îți dezvălui următorul lucru: 70% dintre utilizatorii care folosesc internetul de pe mobil sau tabletă sună direct din rezultatele afișate pe Google, fără să mai intre pe site.
Deși am mai vorbit despre Google AdWords și ingredientele sale secrete, țin să reamintesc că în momentul în care o perosană caută ceva pe Google, va primi o serie de rezultate. Cuvântul sau grupul de cuvinte căutat pe Google poate declanșa anunțul tău. Acest anunț va apărea deasupra rezultatelor organice (gratuite) sau în dreapta acestora. Această afișare nu se taxează, ceea ce se taxează sunt click-urile pe anunț care-i duc pe utilizatori pe site-ul tău.
Campaniile Google AdWords Call-Only
Dacă nu ai încercat acest tip de campanie până acum (Call-Only), este timpul s-o faci!
Google a lansat acest tip de campanii acum un an, în februarie 2015. Motivul pentru care aceste campanii sunt extraordinare, este faptul că numărul oamenilor care sună direct din anunțul afișat (în rezultatele motorului de căutare, Google) este de 3 ori mai mare decât numărul oamenilor care dau click să intre pe site – în cazul anunțurilor obișnuite Google AdWords.
Acest lucru înseamnă că plătești doar atunci când clienții te sună.
Acest tip de campanie nu se potrivește oricărei afaceri, însă Cabinetele Stomatologice sau Service-urile Auto sunt două exemple de afaceri care ar trebui să încerce această opțiune cât mai repede posibil.
De ce?
Pentru că în aceste afaceri scopul principal îl reprezintă programările telefonice și rezolvarea problemei într-un timp cât mai scurt.
Așadar, pe lângă scurta descriere din anunț și butonul „Call”, în titlul anunțului tău vei putea să incluzi și numărul de telefon. Cu un simplu CLICK, clienții te vor putea suna pentru a cere mai multe detalii sau pentru a face programări.
Google Adwords s-a dezvoltat mult în ultima vreme (și aici putem vorbi și despre Campaniile Video, Ad Extensions, GMail Ads ș.a.m.d.).
De la an la an, Google își ajută clienții din ce în ce mai mult să-și optimizeze campaniile cât mai corect și să ajungă cât mai ușor la publicul lor țintă.
Privind spre viitor, experții spun că 2016 va fi un an benefic din punct de vedere al eficienței tehnicilor de marketing și publicitate, dar mai ales benefic pentru cei ce-și setează corect campaniile Google AdWords.
De ce să alegi campanii Google AdWords prin Emiral Media?
Dacă la prima vedere, instrumentele Google AdWords par ușor de folosit, în realitate lucrurile stau puțin diferit. Mulți dintre cei ce au încercat să se descurce singuri s-au lovit de numeroase probleme, dintre care îți voi prezenta câteva, mai jos: