Slideshow-ul este unul dintre cele mai folosite elemente atunci când se realizează un site. Cu toate acestea, el aduce multe dezavantaje. Site-ul se încarcă greu, utilizatorii nu au răbdare să vizualizeze fiecare imagine în parte, poziționarea site-ului în rezultatele afișate de Google (SEO) este afectată și multe altele.
Dar… hai să vedem ce spun experții!
- Doar 1% dintre utilizatori dau click pe slide-uri.
- Nu funcționează întotdeauna pe dispozitivele mobile.
- Reduce impactul mesajului transmis datorită conținutului aglomerat pe pagina de start.
- Ocupă prea mult din spațiul paginii – unde ar trebui să evidențiem conținutul cu adevărat atractiv, lucru despre care nu este recomandat.
Și atunci, de ce să nu folosim o singură imagine cu un text scurt și convingător? Astfel, optimizăm timpul de încărcare și îi oferim utilizatorului o experiență plăcută.
Iată două motive pe care le invocă oamenii care aleg slideshow-ul:
- „Nu știu ce produs sau serviciu să promovez pe prima pagină, așa că am ales 10.”
Dacă tu nu știi ce să alegi, cum ar putea alege vizitatorul? Tu trebuie să știi ce produs îi oferă personalitate brandului tău, ce anume îl face să se remarce în mulțime.
- „Slideshow-ul îmi crește rata de conversie.”
De fapt, slideshow-ul îți reduce rata de conversie (a vizitatorilor în cumpărători). Cu cât avem mai multe imagini în slideshow, cu atât mai puține vânzări avem.
Așa că… nu contează cât de interesant crezi că este slideshow-ul de pe site-ul tău, acesta afectează performanțele site-ului, experiența vizitatorilor și, implicit, profitul afacerii tale.
Fie că îți place ideea de slideshow, fie că ești de acord cu viziunea noastră, mi-ar plăcea să știu părerea ta despre utilitatea sau inutilitatea acestui element. Așadar, dacă vrei să împărtășești cu noi ideile tale, scrie-ne un mesaj în secțiunea comentarii!
Pe curând!