Emiral Media are blog. La șapte ani după ce a fost înființată. La un an distanță, după ce echipa care a stat la originea Emiral Media s-a relansat, într-o formulă extinsă și într-un spațiu modern.
Este, dacă vreți, un pas firesc în încercarea noastră de a oferi soluții eficiente, adaptate necesităților clienților, transpunerea în practică a valorilor companiei unde spuneam că „devotamentul, determinarea și dialogul ce reprezintă cheia succesului Emiral”. Ori, ce spațiu este mai prielnic dialogului decât blogul? Ce cadru poate fi nimerit pentru schimbul liber de opinii și păreri decât un blog? Și nu orice blog, ci un blog tratat cu toată considerația cuvenită.
Ne place să recunoaștem sau nu, avalanșa de bloguri din ultimul timp (ZeList contabilizează peste 66.000 de mii), dintre care puține impresionează prin identitate sau consistența articolelor, riscă să arunce în derizoriu noțiunea de blog înțeleasă ca jurnal online și avem în schimb tot felul de recenzii (cu mențiunea că din prezentările succinte – uneori foarte succinte – lipsesc aprecierile critice), analize și interpretări ce l-ar face invidios pe însuși H.P. Lovecraft.
În plus, organizațiile au găsit de cuviință să răspândească până la refuz propriile comunicare de presă pe blogurile de profil și nu numai, servind (dacă nu procesului de anamneză, de reamintire), cel puțin… „procesului” lui Kafka, absurdul fiind la ordinea zilei.
Blogul Emiral Media încearcă să iasă din acest tipar, dorindu-se a fi un instrument, deopotrivă la îndemâna clienților sau a angajaților, o sursă de informare, de împărtășire a informațiilor și experienței acumulate în decursul ultimilor ani. Oferim, pentru că la rândul nostru ni s-a oferit, și încercăm să fim de ajutor.
Cui se adresează blogul?
Prietenilor Emiral Media în primul rând, celor care ne urmăresc pe Facebook, colaboratorilor și clienților noștri, tuturor celor care au 2-3 minute la dispoziție și dorința să afle, să învețe.
Ce veți citi pe blogul Emiral Media?
Sfaturi practice. Desprinse din experiența proiectelor anterioare, din discuțiile cu clienți sau venite ca urmare a solicitărilor voastre.
Ghiduri și tutoriale. Încercăm să oferim clienților cea mai bună asistență posibilă, un tutorial riguros alcătuit, însoțit de imagini sau prezentare video, fiind în măsură să clarifice din necunocute mai eficient decât o face un telefon sau un e-mail.
Noutăți din domeniul IT. Informații. Fără a fi un blog de știri, sau a avea pretenția de a le concura, credem că putem oferi un punct de vedere pertinent asupra evenimentelor din domeniu IT care ne influențează existența. Avem celeritatea de decela o știre din noianul de informații.
Analize SEO și de accesibilitate. După ce ne-am sfătuit, am decis să oferim (începând cu dată pe care o voi comunic ulterior), în fiecare săptămână, GRATUIT, o scurtă analiză site-ului sau blogului vostru, indiferent dacă sunteți persoană fizică sau juridică, dacă este hobby sau afacere.
Proiecte Emiral. Ar fi fost ilogic ca pe blogul Emiral Media să nu citiți nimic despre Emiral Media. Plus că ne mândrim cu proiectele realizate, cu site-urile din portofoliu, cu lista de clienți mulțumiți și cu membrii echipei Emiral pe care veți avea ocazia să-i cunoașteți mai bine prin intermediul acestui blog.
Aceste fiind spuse, vă urez un bun venit pe blogul Emiral Media.