Deși ne așteptăm tot timpul la schimbări pe Facebook sau din partea celor de la Google, mereu apare ceva fascinant. De data asta, Google s-a gândit să îmbunătățească și mai mult experiența utilizatorului în online. A folosit știința să creeze experiențe similare celor din realitate și au denumit această tehnologie „Material Design”. Acum elementele par mai vii ca niciodată și sunt interactive în adevăratul sens al cuvântului.
Spre exemplu, când apeși un buton, acesta pare să se adâncească în ecranul dispozitivului; suprafețele și marginile le imită perfect pe cele reale și oferă indicii familiare utilizatorului, care îi permit acestuia să facă o legături între ceea ce văd pe ecran și obiectele din viața reală. Tipografia, culorile și imaginile fac navigarea mai intuitivă, iar conținutul arată mai organizat și plăcut de parcurs.
Cu ajutorul acestei tehnologii, comunicăm cu utilizatorul și la nivel subconștient, oferindu-i informații despre obiecte și transformările acestora în momentul în care el acționează.
Dacă acum mult timp Bill Gates spunea că „în viitor afacerile vor fi de două feluri: pe internet sau deloc”, acum întreaga lume pare să se mute în online. Acest limbaj vizual face din online o altfel de realitate, de care utilizatorii sunt pur și simplu fascinanți.
Te invit să urmărești o mică demonstrație!
Cum vor fi site-urile în 2017? Cu multe elemente vizuale care imită elementele pe care le întâlnim în viața de zi cu zi.
Trendurile în WEBDESIGN sunt create cu mult înainte să devină cunoscute. Urmărește blogul Emiral Media pentru a fi la zi cu toate schimbările și noutățile în Marketing Online și Webdesign!