Strategiile de Email Marketing implică emailuri eficiente care generează vânzări, recomandări și foarte multe reacții pozitive.
Așadar, cum scrii un email care să genereze reacții pozitive?
Citind „17 sfaturi despre Email Marketing pentru a câștiga clienți (partea I)”, ai învățat cum să-i faci pe oameni să deschidă și să citească emailul tău. Dar cum îi faci să aștepte acel email cu sufletul la gură? Cum le captivezi atenția? Cum îi faci pe utilizatori să fie fascinați de ceea ce le spui?
Aceste 11 sfaturi pe care ți le prezint mai jos, te va ajuta să scrii de 10 ori mai bine. Citește-le și aplică-le!
Scrie repede!
Spune lucrurile pe scurt și folosește propoziții cât mai scurte!
Adresează întrebări!
Nu aplica o formulă fixă!
Oferă-i textului o notă personală!
Găsește o formă prin care să îl saluți pe cititor într-un mod cât mai natural! Comunicarea cu publicul nu trebuie să pară una robotică, automatizată.
Folosește persoana a doua singular (tu, ție, îți, tine, te)!
Încetează să te mai gândești la Email Marketing! Încearcă să scrii ca și cum i-ai scrie unui prieten.
Adaugă un plus de personalitate! Folosește cuvinte și expresii pe care doar tu le-ai putea folosi!
Încetează să mai fii plictisitor! Mesajul trebuie să fie scurt, puternic, concret și să încalce toate regulile pe care le aplicai când redactai compuneri la școală.
Nu face pe egoistul și renunță la atitudinea sumbră și rece!
Vrei să afli cum să vinzi prin intermediul emailurilor?
Nu trimiți emailuri doar așa… pentru că ți se pare distractiv, nu-i așa? Ca om de afaceri, tu ai nevoie să vinzi, fie că-ți place sau nu.
Așadar, care-i cea mai potrivită metodă de a vinde fără a fi nevoie să-ți vinzi sufletul?
Vreau să îți dezvălui 9 pași care, dacă sunt respectați, te ajută să transformi foarte mulți cititori în clienți.
Nu vinde înainte de a fi pregătit pentru asta! După ce devii un prieten bun și o sursă de înformații prețioase/unice, cititorii vor fi mai încântați de ideea de a cumpăra de la tine.
Nu le vinde ceva, ci evidențiază beneficiile pe care le pot avea cumpărând un anumit produs sau un serviciu!
Evidențiază lucrurile pe care cititorii le-au omis/la care nu s-au gândit încă!
Renunță (și în acest caz) la ideea de a urmări întocmai o formulă strictă! Emailurile care respectă întocmai o formulă tind să sune foarte robotic/nenatural.
Muncește pentru scopul tău! Spune-le povești interesante care duc la mesajul pe care vrei să îl transmiți!
Prezintă o limită de timp (deadline)! Limita de timp are rolul de a-i motiva pe oameni să acționeze fără să amâne prea mult luarea unei decizii.
Inserează mai multe link-uri către aceeași pagină! Acest lucru crește șansele ca cititorul să acceseze pagina.
Scrie un Call-to-Action impecabil! Spune-le cititorilor exact ce anume aștepți de la ei, ce vrei să facă ei cu exactitate și amintește-le de ce este în interesul lor să cumpere produsul/serviciul respectiv!
Folosește-te de puterea PS-ului! Reamintește-le cititorilor despre deadline sau repetă-le ce anume vor pierde dacă vor rata oferta!