Știai că sunt peste 2 miliarde de oameni care folosesc Google AdWords?
Ei bine, anunțurile Google AdWords reprezintă o metodă foarte bună de a ajunge direct în fața publicului țintă. În medie, pentru fiecare dolar investit în publicitatea prin Google AdWords se câștigă alți doi. Te-ai decis să-ți setezi campania AdWord? Iată ce trebuie să faci!
- Adresează-te utilizatorilor care caută ceea ce oferi: vrei să promovezi serviciile sau produsele pentru o anumită categorie de public, nu ești interesat să prezinți anumite informații tuturor utilizatorilor. Este foarte simplu să faci acest lucru, alegând corect cuvintele-cheie, setând locația corectă, criteriile demografice potrivite și zilele/orele la care vrei să fie difuzat anunțul tău.
- Controlează-ți bugetul: Google îți oferă posibilitatea de a decide cât de mult vrei să investești în orice zi/săptămână/lună. Singurul lucru pe care îl plătești este click-ul prin care un utilizator îți accesează site-ul.
- Măsoară-ți rezultatele: știi exact când cineva decide să-ți acceseze site-ul prin intermediul anunțului Google AdWords; știi când unul dintre cei ce au decis să-ți viziteze site-ul decide să cumpere.
- Află care dintre elementele anunțului sunt eficiente și îmbunătățește-l pornind de la acestea! Un element important care îți poate indica performanța anunțului este numărul clienților noi care au contacta compania în urma vizualizării anunțului. Folosește corect instrumentele Google AdWords și astfel îți vei îmbunătăți performanțele și vei crește numărul de clienți noi.
Google îți pune la dispoziție două tipuri de campanii: Google Search Network (anunțurile apar doar în rezultatele afișate de motorul de căutare) și Google Display Network (anunțurile sunt afișate pe site-uri și în aplicații, atunci când cuvintele tale cheie sunt asociate cu conținutul site-ului).
Așadar, ai posibilitatea de a alege cum și unde vor fi difuzate anunțurile tale:
- pe rețeaua de căutare (Google Search Network);
- pe rețeaua de display (Google Display Network);
- pe rețeaua de căutare cu extindere în rețeaua de display.
(Sursă: searchengineland.com)
Iată o listă cu cele mai scumpe cuvinte-cheie folosite în anunțurile Google Adwords:
Principalul motiv pentru care ar trebui să utilizezi Google AdWords este de a te conecta simplu și rapid cu clienții și potențialii tăi clienți.
Rețeaua de căutare cu extindere în rețeaua de display este probabil cea mai recomandată, deoarece afișează anunțurile tale, atât atunci când userii caută răspunsuri pentru întrebări ce conțin cuvintele tale cheie, cât și atunci când citesc un articol sau o informație pe un site care are același public țintă ca și tine.
Pentru mai multe informații despre campaniile Google AdWords, te invit pe pagina Campanii Google AdWords!