Magazin online? Ce să vând? Cea mai mare greșeală a retailerilor de azi.

Un magazin online trebuie să aibă o structură internă foarte bine gândită, design impecabil și conținut de calitate. Cea mai mare greșeală a retailerilor este faptul că nu acordă suficientă importanță arhitecturii unui MAGAZIN ONLINE.  Cu toate acestea, înainte de a decide să devii retailer și să ai propriul tău magazin online, trebuie să stabilești ce anume să vinzi și cine îți va fi furnizor.

Te invit să vezi câteva dintre magazinele online realizate de Emiral Media (CLICK)!

Evită greșelile întâlnite la un magazin online obișnuit și încearcă să investești suficient în dezvoltarea si optimizarea magazinului tău, pentru că, altfel, neplăcerile nu vor întârzia să apară și vei sfărși investind de 10 ori mai mulți bani și timp.

Decide ce anume vrei să vinzi și care sunt furnizorii cu care vei colabora și, totodată, încearcă să faci câteva calcule estimative vizavi de costurile și veniturile magazinului tău online!

Destul de mulți retaileri au găsit libertatea financiară cu ajutorul unui magazin online. Unii au ales să vândă datorită unor pasiuni, alții au vrut pur și simplu mai mulți bani.

Ce anume să vând?

Fie că decizi să vinzi datorită unui hobby, fie că vrei pur și simplu o afacere, ignoră toate „sfaturile” apropiaților care te îndeamnă să renunți și consultă-te cu un specialist!

Dacă nu vinzi din pasiune, ai grijă, totuși, să îți faci temele (mai ales dacă intenționezi să începi afacerea de unul singur). Iar dacă vinzi din pasiune, ai grijă să nu confunzi munca cu distracția, pentru că riști să nu iei lucrurile suficient de „în serios”.

Dacă vrei ca rezultatele să te mulțumească, trebuie să investești timp și bani în crearea unui magazin online extraordinar, în serviciile de marketing și în comunicarea cu clienții!

Alte 4 sfaturi utile!

  • Nu porni cu ideea că o să vinzi la cel mai mic preț! Încercând să vinzi la cel mai mic preț, nu vei experimenta cel mai bun model de business. Dacă vrei să faci diferența la capitolul preț, vino cu oferte care să te ajute să câștigi clienți și să devii cunoscut.

  • Nu vinde ce vinde toată lumea! Asta înseamnă mai multă concurență și, implicit, mai multă muncă pentru tine.

  • Adaugă un plus de valoare! Oferă informații importante, tutoriale, idei! Ți-ar plăcea ca oamenii să ajungă pe blogul magazinului tău să se documenteze și, ulterior, când află despre produsele sau serviciile tale, să cumpere ceva de la tine?

  • Folosește fotografii atractive și descrieri complete!

magazin-online-greșeli-ale-retailerilor-12

Pe scurt, după ce te decizi ce să vinzi, estimezi costurile și profitul și comanzi un magazin online, asigură-te că un număr cât mai mare de oameni au toate motivele să ajungă pe magazinul tău online, indiferent că vor să se informeze sau vor să cumpere produsele tale (de calitate)! Atunci poți spune că ai un magazin online de succes!

Emiral Media îți oferă un pachet complet de servicii pentru magazinul tău online: