Creare site de avocatură: 6 greșeli de remediat urgent!

Când apelăm la servicii de creare site, trebuie să fim atenți la câteva greșeli cruciale, pe care le observ destul de frecvent la site-urile de avocatură. Aceste greșeli fac site-ul să alunge potențialii clienți.

După cum am mai spus și în articolul „Cum recunoști un avocat de succes?”, etica judiciară este mai puțin permisivă în ceea ce privește regulile de publicitate în avocatură și notariat, decât în alte domenii.

Iată ce greșeli am întâlnit pe site-urile de avocatură:

  • Jargonul juridic (Limbajul specific domeniului juridic)

Dacă oamenii de rând ar înțelege atât de bine jargoanele, secțiunea blog a site-urilor medicale, juridice, de arhitectură, din domeniul IT, marketing ș.a.m.d. nu ar mai beneficia de vizitatori curioși. Dacă am fi atotștiutori cu toții, la ce ar mai folosi informația. Dar nu suntem atotștiutori. Așadar, ceea ce trebuie să facă un avocat în secțiunea blog este să ofere informații sau soluții/consultanță la diferite probleme pe înțelesul oamenilor de rând.

Amintiți-vă că nu scrieți pentru dumneavoastră, ci pentru clienți și potențiali clienți!

Cum rezolvăm această problemă?

  1. Prima întrebare pe care trebuie să vi-o adresați înainte de a solicita servicii de creare site este: „Care este publicul țintă?”. Cine doriți să citească ce scrieți: colegii sau clienții dumneavoastra?
  2. Al doilea lucru pe care trebuie să puneți accent sunt nevoile clienților. Ce anume i-ar atrage?

Răspunsul la aceste două întrebări vă spune exact ce anume și cum trebuie să comunicați cu ei. Dacă persoanele care au nevoie de un avocat nu pot înțelege ce li se spune, cum ar trebui să ajungă la concluzia că trebuie să vă angajeze?

  • Designul ieftin, nu din punct de vedere financiar ci al aspectului

Un design care nu este atractiv, alungă vizitatorii pe site-urile concurenței. Sunt foarte multe site-uri de avocatură care arată de parcă ar fi trase la indigo și li s-au schimbat ulterior paleta de culori.

Atunci când alegeți servicii de creare site pentru acest domeniu, apelați la web designerii care au experiență și în crearea site-urilor de avocatură, nu în creare site-uri (la general). Fiecare domeniu este diferit și cere tehnici și strategii diferite. Site-ul dumneavoastră trebuie să fie unic, atractiv, organizat și extrem de util cititorilor.

Cum rezolvăm această problemă?

Înainte să acceptați oferta unui specialist în creare site-uri, luați legătura cu mai mulți specialiști. La întâlnirile de dinaintea semnării unui contract de colaborare, aceștia ar trebui să vă prezinte un portofoliu impresionant și să vă ofere câteva idei despre cum ar putea arăta designul final. Veți putea să înțelegeți ușor care sunt adevărații specialiști și care intenționează să aleagă o temă deja existentă pe piață pentru o sumă corespunzătoare unui site extraordinar, construit de la 0 și care să vă depășească cu mult așteptările.

  • Imagini tipice, folosite de toată lumea

Tribunalul, balanța dreptății, un ciocănel și așa mai departe. Și prima pagină a site-ului dumneavoastră tot cu aceste fotografii se promovează? Cum vreți să deveniți cel mai bun dacă site-ul dumneavoastră arată la fel ca toate celelalte site-uri de avocatură? Aceste imagini fac site-ul să fie clișeic și foarte ușor de uitat.

Cum rezolvăm această problemă?

În loc de imagini clișeice, alegeți niște poze noi cu avocați în acțiune, poze de la întâlnirile cu clienții firmei (care v-au oferit dovada faptului că sunt de acord să apară pe site-ul dumneavoastră), avocați în sala de judecată etc. Un corespondent al unui slogan politic care să vă inspire ar fi acesta: „Arată, nu vorbi!”. Demonstrează că ești un avocat bun, nu doar în viața de zi cu zi, ci și în mediul online.

  • Lipsa evidențierii punctelor forte

Avocații menționează vag specializările lor pe site și rar oferă un motiv pertinent pentru a fi aleși de către clienți.

Cum rezolvăm această problemă?

Într-adevăr, este interzisă publicitatea în domeniile juridice. Nu putem spune că un avocat este mai bun decât altul. Toți avocații respectă aceleași reguli, același protocol. Totuși, fie că vorbim de dreptul familiei sau de criminologie, puteți oferi informații detaliate și utile despre specializările în care activați. Puteți oferi explicații potențialilor clienți sau câteva minute de consultanță gratuită. Puteți să le explicați în ce situații trebuie să apeleze la serviciile pe care le oferiți și multe altele.

  • Creare site fără o optimizare corectă pentru motoarele de căutare

Există varianta în care aveți un site perfect din punct de vedere estetic, însă imposibil de găsit în rezultatele Google sau în alte motoare de căutare.

Cum rezolvăm această problemă?

Optimizarea pentru motoarele de căutare reprezintă ajustările pe care le facem unui site, pentru a apărea printre primele rezultate în Google (sau alte motoare de căutare: Yahoo, Bing etc.), atunci când potențialii clienți caută anumite cuvinte cheie (exemplu: avocat în criminologie, birou de avocatură, înființare firmă etc.).

  • Conținut vechi

Oamenii intră pe site-ul dumneavoastră pentru un singur motiv: să se informeze. Când postatul articolelor nu este un lucru care se întâmplă frecvent, este ca și cum ar exista o emisiune difuzată o singură dată pe an, iar producătorii se așteaptă să aibă câte 10 000 de vizualizări pe zi.

Cum rezolvăm această problemă?

Investigați puțin piața și ce fel de informații sunt interesante sau utile pentru potențialii clienți și începeți să postați articole impresionante sau foarte utile, corecte și din punct de vedere SEO. Articolele, interviurile sunt extrem de utile oamenilor. Creșteți audiența pe site și în scurt timp veți reuși să creșteți și numărul de clienți.

Aveți un site cu design unic, simplu și atractiv, limbaj pe înțelesul tuturor și postări frecvente care atrag vizitatori zilnic pe site? Dacă nu, iată ce puteți să faceți:

Consultați Portofoliul Emiral Media !

Citiți articolul „Cum recunoști un avocat de succes?”, dacă nu l-ați citit încă!

Solicitați o oră de consultanță gratuită sau o ofertă personalizată!