Creează un site genial în 15 pași, pentru afaceri mici și mijlocii

Pentru a reuși în afaceri, ai nevoie de un site genial! Vestea bună este că poți face asta destul de ușor. Îți voi prezenta un proces care a dat roade de fiecare dată la Emiral Media. Site-ul este cel mai important instrument atunci când vrei să începi sau ai deja o afacere. Iată cei 15 pași care trebuie urmați pentru eficientizarea procesului de creare site.

creeaza-un-site-genial

 

1. Motivul: De ce ai nevoie de un website?

  • Un site genial este primul lucru cu care trebuie să înceapă un plan de marketing mărețGândește-te foarte bine de ce anume ai nevoie pentru ca afacerea ta să fie una de succes, înainte de a începe să lucrezi la site!
  • Vrei să oferi informații despre produsele și serviciile tale?
  • Vrei să crești cifra de afaceri a firmei?
  • Vrei mai mulți clienți?
  • Vrei ca afacerea ta să devină cunoscută? 

2. Clientul ideal: Descoperă tipologia clientului ideal!

  • Dacă ți-ai dat seama cum arată clientul ideal (imagine, vârstă, profesie etc.), poți afla ce anume trebuie să-i oferi și cum să-i oferi.

3. Cuvintele-cheie: Ce cuvinte-cheie trebuie să folosești? Cum?

  • Acum că ai o imagine completă despre clientul ideal, trebuie să comunici pe limbajul lui!
  • Sunt numeroase instrumente cu care poți afla ce cuvinte folosesc oamenii când caută informații pe motoarele de căutare.
  • Dacă știi cum funcționează acest lucru, clienții îți vor găsi site-ul mai repede și mai ușor.

4. Unicitatea: Ce te face unic și valoros în ochii clientului tău?

  • Ce beneficii oferi?
  • Cui oferi?
  • Cum faci acest lucru într-un mod unic (și totodată plăcut pentru client)?
  • De ce te alege clientul pe tine în locul concurenței?

5. Cârligul de marketing

  • „Cârligul de marketing” este „momeala” folosită pentru „a prinde” clienți noi.
  • Exemplu de cârlig de marketing: „Relaxează-te! Cunoaștem problema.” – Dentistul.
  • Cârligul de marketing este cel mai vizibil text de pe site.

6. Oferta de nerefuzat. Iată câteva lucruri care construiesc o ofertă de nerefuzat:

  • Limita de timp;
  • Discount;
  • Bonus gratuit;
  • Garanție;
  • Prezintă beneficii nu caracteristici;
  • Părerile clienților;
  • Dezvăluie următorul pas.

7. Numele domeniului

  • Numele domeniului este adresa ta web (exemplu: www.emiral.ro).
  • Adresa web este unul dintre elementele importante care te vor ajuta să construiești un brand puternic.
  • Ai grijă ca alegerea numelui domeniului să fie una înțeleaptă, pentru că va rămâne aceeași multă vreme (poate pentru totdeauna)!

8. Serviciile de găzduire site (hosting)

  • Hostingul este un spațiu online pe care îl „închiriezi” pentru domeniul tău, pentru ca internauții să îl poată accesa.
  • Fără a plăti un serviciu lunar/anual de hosting, site-ul tău nu va apărea online.

9. Aspectul/Designul site-ului

  • Designul este cel care influențează cel mai mult potențialii clienți.
  • El are puterea de a transforma un vizitator în client.
  • Designul simplu, curat, aerisit este mult mai apreciat decât designul complex sau haotic.

10. Funcțiile/Caracteristicile site-ului

  • Tehnologia informației a evoluat atât de mult, încât acum putem avea pe site-ul sau magazinul nostru online „cabine de probă virtuale” care sunt la fel de utilizabile ca cele reale, „chat live”, „buletine informative” care se trimit automat și multe altele.
  • Tu spui ce vrei să facă site-ul tău și ce opțiuni să aibă vizitatorii, iar specialistul transformă dorința ta în realitate.

11. Dezvoltarea site-ului

12. Crearea conținutului

13. Promovarea site-ului

14. Optimizarea site-ului/Conversia vizitatorilor în clienți

15. Designul adaptabil dispozitivelor mobile

 

Nu este greu să creezi un site genial, trebuie doar să urmezi pașii corecți și să colaborezi cu oamenii potriviți!