Pentru a reuși în afaceri, ai nevoie de un site genial! Vestea bună este că poți face asta destul de ușor. Îți voi prezenta un proces care a dat roade de fiecare dată la Emiral Media. Site-ul este cel mai important instrument atunci când vrei să începi sau ai deja o afacere. Iată cei 15 pași care trebuie urmați pentru eficientizarea procesului de creare site.
1. Motivul: De ce ai nevoie de un website?
- Un site genial este primul lucru cu care trebuie să înceapă un plan de marketing măreț. Gândește-te foarte bine de ce anume ai nevoie pentru ca afacerea ta să fie una de succes, înainte de a începe să lucrezi la site!
- Vrei să oferi informații despre produsele și serviciile tale?
- Vrei să crești cifra de afaceri a firmei?
- Vrei mai mulți clienți?
- Vrei ca afacerea ta să devină cunoscută?
2. Clientul ideal: Descoperă tipologia clientului ideal!
- Dacă ți-ai dat seama cum arată clientul ideal (imagine, vârstă, profesie etc.), poți afla ce anume trebuie să-i oferi și cum să-i oferi.
3. Cuvintele-cheie: Ce cuvinte-cheie trebuie să folosești? Cum?
- Acum că ai o imagine completă despre clientul ideal, trebuie să comunici pe limbajul lui!
- Sunt numeroase instrumente cu care poți afla ce cuvinte folosesc oamenii când caută informații pe motoarele de căutare.
- Dacă știi cum funcționează acest lucru, clienții îți vor găsi site-ul mai repede și mai ușor.
4. Unicitatea: Ce te face unic și valoros în ochii clientului tău?
- Ce beneficii oferi?
- Cui oferi?
- Cum faci acest lucru într-un mod unic (și totodată plăcut pentru client)?
- De ce te alege clientul pe tine în locul concurenței?
5. Cârligul de marketing
- „Cârligul de marketing” este „momeala” folosită pentru „a prinde” clienți noi.
- Exemplu de cârlig de marketing: „Relaxează-te! Cunoaștem problema.” – Dentistul.
- Cârligul de marketing este cel mai vizibil text de pe site.
6. Oferta de nerefuzat. Iată câteva lucruri care construiesc o ofertă de nerefuzat:
- Limita de timp;
- Discount;
- Bonus gratuit;
- Garanție;
- Prezintă beneficii nu caracteristici;
- Părerile clienților;
- Dezvăluie următorul pas.
7. Numele domeniului
- Numele domeniului este adresa ta web (exemplu: www.emiral.ro).
- Adresa web este unul dintre elementele importante care te vor ajuta să construiești un brand puternic.
- Ai grijă ca alegerea numelui domeniului să fie una înțeleaptă, pentru că va rămâne aceeași multă vreme (poate pentru totdeauna)!
8. Serviciile de găzduire site (hosting)
- Hostingul este un spațiu online pe care îl „închiriezi” pentru domeniul tău, pentru ca internauții să îl poată accesa.
- Fără a plăti un serviciu lunar/anual de hosting, site-ul tău nu va apărea online.
9. Aspectul/Designul site-ului
- Designul este cel care influențează cel mai mult potențialii clienți.
- El are puterea de a transforma un vizitator în client.
- Designul simplu, curat, aerisit este mult mai apreciat decât designul complex sau haotic.
10. Funcțiile/Caracteristicile site-ului
- Tehnologia informației a evoluat atât de mult, încât acum putem avea pe site-ul sau magazinul nostru online „cabine de probă virtuale” care sunt la fel de utilizabile ca cele reale, „chat live”, „buletine informative” care se trimit automat și multe altele.
- Tu spui ce vrei să facă site-ul tău și ce opțiuni să aibă vizitatorii, iar specialistul transformă dorința ta în realitate.
11. Dezvoltarea site-ului
- Dacă ai îndeplinit toate cerințele de la pașii anteriori, echipa Emiral Media este pregătită să dezvolte pentru tine un site genial care să depășească așteptările tale.
12. Crearea conținutului
13. Promovarea site-ului
- Alege și combină metodele de promovare potrivite afacerii tale!
- Promovarea inteligentă cu Google AdWords.
14. Optimizarea site-ului/Conversia vizitatorilor în clienți
- Citește „Cum folosești culorile pentru a avea mai mulți clienți”!
- Citește „Cum să folosești eficient instrumentul CALL TO ACTION”!
15. Designul adaptabil dispozitivelor mobile
Nu este greu să creezi un site genial, trebuie doar să urmezi pașii corecți și să colaborezi cu oamenii potriviți!