Cum să fii de încredere și să crești rata de conversie a potențialilor clienți în cumpărători?

Pentru orice site care vinde sau promovează produse sau servicii, există două moduri principale prin care poți crește volumul de tranzacții. Una este să crești traficul pe site și, astfel, să obții mai mulți clienți potențiali. Cealaltă este să crești rata de conversie și, astfel, să obții venituri mai mari și mai mulți clienți.

Există numeroase moduri prin care să crești rata de conversie: afișarea părerilor clienților despre produsele sau serviciile tale, coduri promoționale, „insignele de încredere” etc.

O să-ți explic câteva lucruri despre insignele (badge-uri) de încredere și care sunt cele mai recomandate, dar înainte să fac asta, vreau să înțelegi de ce sunt importante aceste insigne.

În primul rând, nimeni nu vrea să-și piardă banii tocmai acum, înainte de sărbători (nu că în alte perioade cineva și-ar dori să piardă bani). În al doilea rând, citește cu atenție următoarele statistici!

  • Lunar, se înregistrează cca. 24 000 de reclamații vizavi de frauda pe internet.
  • Oamenii decid să abandoneze coșul virtual de cumpărături în proporție de 55 – 75%, în funcție de site.
  • 17% dintre persoanele care cumpără virtual declară că abandonează coșul de cumpărături din motive legate de securitatea plății online, iar 61% datorită absenței insignei de încredere pe site.

Cele mai multe insigne de încredere sunt asociate cu SSL (Secure Sockets Layer). Unele insigne de încredere (inclusiv unele dintre cele oferite de branduri foarte cunoscute) nu indică o securitate crescută a site-ului, ci mai mult o recomandare cum că site-ul ar fi de încredere de la o terță parte. Un exemplu foarte bun este BBB (Better Business Bureau).

Ce insigne de încredere funcționează?

cum-sa-fii-de-incredere-si-sa-cresti-rata-de-conversie-000234

Mai jos vei găsi un infografic cu insignele cele mai apreciate și recomandate de către experții în securitatea pe internet.

cum-sa-fii-de-incredere-si-sa-cresti-rata-de-conversie-63872903021

Uite câteva insigne cu rezultate demonstrate:

Insigna #1: Symantec (fostă VeriSign)Symantec-insigna-de-incredere

  • Blue Fointain Media a înregistrat creșteri a vânzărilor cu 42% după ce a obținut această insignă.
  • Central Reservation Service a obținut o creștere de 30% a conversiei.
  • UsCutter a raportat o creștere de 11% a vânzărilor.

Insigna #2: ComodoComodo-insigna-de-incredere

  • Oferă certificare SSL.
  • Zamberg.com a obținut o creștere a ratei de conversie de 11% și cu 23% mai mult profit.

Insigna #3: GoDaddyGoDaddy-insigna-de-incredere

  • Este foarte ieftin și oferă certificare SSL și insignă de verificare și securizare a site-ului.

Certificatele și insignele de încredere sunt pachete digitale, folosite pentru a proteja site-ul și clienții de eventualele neplăceri, dar și pentru a mări gradul de încredere al cumpărătorilor în magazinul online sau site-ul de prezentare.

Dacă nu ai încă un site, un blog, sau un magazin online, dar îți dorești acest lucru de mult timp, acum este momentul potrivit să îți achiziționezi domeniul web pe care ți-l dorești, să-ți construiești site-ul și să începi anul 2016 în forță!