Cum descoperi dacă site-ul îți pune în valoare afacerea?

Simți că site-ul tău nu te reprezintă sau nu mai este actualizat? Iată 5 elemente fundamentale de avut în vedere atunci când alegi design-ul site-ului sau magazinului online. de comerț electronic.

Valorile brandului vor servi sunt punctul de plecare pentru crearea site-ului. De asemenea, va trebui să iei în considerare experiența vizitatorului. Fiecare caracteristică de proiectare ar trebui să atingă o componentă a obiectivelor de business.

Proiectează pentru Emoție

Un design care se axează pe emoții va crea un sentiment de plăcere și familiaritate pentru vizitatorii tăi.

Storytelling

Mesajele transmise sub forma unor povești sunt de 22 ori mai memorabile pentru clienții tăi. Așa că, profită de ocazie și concentrează-te pe mesajul pe care dorești să îl transmiți cu site-ul. Scopul este să captezi atenția publicului, să-l menții pe site cât mai mult timp și să-l convingi să cumpere de la tine.

Gândește-te la Experiența utilizatorului

Navigarea pe site îi ajută pe vizitatori să exploreze brandul online. Când experiența utilizatorului este bună, aceasta va conduce publicul spre ceea ce contează cel mai mult pentru client. Utilizează instrumente precum „heatmaps” sau „Hotjar” pentru înțelegerea comportamentului vizitatorilor. Apoi, folosește informațiile pentru a îmbunătăți modul în care îți organizezi conținutul pe platformă.

Accesibilitatea

Accesibilitatea este adesea trecută cu vederea în designul site-ului web. Brandurile doresc să atragă cât mai mulți oameni pe site-ul lor, dar deseori uită de nevoile diferite ale consumatorilor lor. Într-un sens larg, accesibilitatea se referă la design-ul produselor, serviciilor și experiențelor de brand pentru a satisface toată lumea, inclusiv nevoile diferite.

Design pentru Cumpărături

Shoppingul online ar trebui să fie o experiență plăcută pentru toată lumea. Ce-ți doreti este ca vizitatorii să se simtă confortabil căutând cele mai noi produse și să adauge articole în coșurile lor.

Relația brand-consumator se bazează pe încredere. Nimanui nu-i place să returneze produsele sau să scrie o recenzie negativă. Așa că, străduiește-te să creezi o relație bazată pe încredere și loialitate.

Provocările unui site

Un site spune multe despre o companie. Mai exact, este cartea de vizită a afacerii respective și are rolul de a pune în valoare brandul și valorile companiei.

Din păcate, foarte multe site-uri sunt neglijate și nu beneficiază de atenția necesară. Cu toate acestea, proprietarii site-urilor se întreabă de ce nu cresc profiturile sau de ce nu au notorietate în online.

  • Una dintre cele mai întâlnite probleme este faptul că site-ul este prost proiectat și greu de utilizat.
    Dacă un site este greu de utilizat, vizitatorii nici nu vor apuca să se documenteze despre produsele și serviciile pe care le oferi.
  • A doua mare problemă este că se pune accent pe vânzare mai mult decât pe nevoile clientului.
    Dacă nu pui accent pe nevoile potențialilor clienți acolo unde ei decid dacă te ascultă sau nu, pentru că ești prea interesat să vorbești despre tine și produsele tale, îi pierzi.
    Vizitatorii intră pe site-ul tău pentru valoarea pe care speră să o găsească acolo. I-ai dezamăgit de câteva ori, așa este? Le-ai trimis și e-mailuri similare grămezilor de gunoaie care nu interesează pe nimeni?
  • Problema numărul trei este faptul că omul de afaceri de astăzi are impresia că pune accent pe calitate, dar nu știe să lucreze decât cantitativ. Rezultatul? Muncă multă, efecte pozitive puține.

Într-o lume în care oamenii sunt tot mai sceptici în ceea ce privește marketingul, nu este ușor nici să creezi un site de succes, dar merită efortul!

Există multe probleme cu care se confruntă oamenii atunci când construiesc site-uri pentru afacerile lor. Cred că cea mai mare problemă este aceea că transmit același mesaj pentru toate categoriile de public.

Mesajele diferențiate în funcție de categoriile de public s-ar putea să aducă mai multă valoare afacerii tale decât douăzeci de oameni buni în domeniul vânzărilor. Asta este treaba site-ului de prezentare al unei afaceri. Iar el își face treaba doar dacă este realizat cum trebuie.

Lasă-mă să te întreb un lucru: „Dacă ai întreba oamenii care au intrat pe site-ul tău ce anume au câștigat în urma acestei experiențe, ce ți-ar răspunde?”

Dacă nu știi sau îți dorești să își reconsidere răspunsurile, solicită o oră de consultanță din partea specialiștilor #EMIRAL !