Despre seriozitate, cu voie bună și exemple din viața reală.
Povesteam în articolele precedente despre cât de important este să ai o prezența unitară în online. Cât de mult contează ca din momentul în care ai spus un lucru să nu mai dai înapoi sau cât de necesare sunt campaniile de comunicare gândite cap-coadă, în deplină conformitate cu tipul afacerii și piața căreia se adresează.
Pe scurt, toate acestea se pot reduce la un singur cuvânt: seriozitate. Nu, nu trebuie sa fim mereu ca la armată, putem fi serioși și atunci când promovăm cele mai funny produse.
Cum funcționează? Detaliem imediat. Până la urmă, a aplica seriozitatea în mediul online înseamna a te ține de cuvânt. A fi tot timpul coerent în comunicare, a duce până la capăt promisiunile, fie ele către clienți sau alți parteneri de afaceri.
De ce despre seriozitate?
Știți vorba aceea care spune că „ce ție nu-ți place, altuia nu-i face”? Ei bine, cam acesta ar trebuie sa fie ghidul nostru în materie de afaceri online. Dacă ție nu-ți place să ți se întârzie livrarea unei comenzi, ai grijă ca ai tăi clienți să nu pățească niciodată asta; dacă ție nu-ți place să nu ți se răspundă la e-mail-urile trimise pe adresele de contact, fii mereu atent ca solicitările venite către firma ta să fie rezolvate în cel mai scurt timp; dacă pe tine te enervează să umbli minute în șir pe un site până reușești să descoperi o informație anume, tu de ce ți-ai construi website-ul în același mod
În final, sunt lucruri mici, de detaliu, dar care fac diferența dintre o afacere ca oricare alta și una care chiar funcționează. E greu? Noi spunem că nu.
Așadar, gândiți-vă mereu cum v-ar plăcea sa fiți tratați și aplicați la rândul vostru aceste idei. Fiți serioși în mediul de afaceri, dar mereu cu zâmbetul pe buze. Face bine la sănătate 🙂