Ghid practic. Descoperi cum câștigi rapid clienți de pe Facebook.

Formularele de generare de clienți potențiali le oferă acestora posibilitatea de a se interesa de oferta ta, iar ție îți oferă posibilitatea de a obține date de contact pentru a păstra legătura cu ei.

Când clienții potențiali văd reclama ta pe Facebook, ei se pot abona pentru a cere mai multe informații despre afacerea ta, cum ar fi oferte de preț, newslettere, testare de servicii și multe altele.

La accesarea anunțului, clienții văd un formular care este deja completat cu informațiile din platforma Facebook: numele, numărul de telefon sau adresa de mail. Acest formular este ușor de completat de pe dispozitivele mobile, ceea ce îi face pe clienți să ajungă la tine cu ușurință.

Unde poți folosi anunțurile de generare de lead-uri

 

Înainte de a începe

Formularele de generare de lead-uri vor solicita un link către Politica de Confidențialitate a companiei tale. Toate informațiile din formular sunt trimise cu acceptul persoanei care completează formularul.

Pentru că datele colectate prin acest formular sunt cu caracter personal, Facebook are o politică prin care precizează că aceste informații nu pot fi înstrăinate și că sunt anumite restricții cu privire la ce întrebări poți pune. Află mai multe aici https://www.facebook.com/ads/leadgen/tos.

Etape în realizarea unei campanii de atragere de clienți

1. Stabilim ca obiectiv de marketing generarea de clienți potențiali

 

Pentru început, vom da un nume campaniei noastre. Apoi selectăm pagina de Facebook pentru care dorim să facem Campania.

 

Stabilim audiența pe care dorim să o targetăm, iar mai apoi stabilim bugetul pe care dorim să îl investim.

 

 

2. Realizarea reclamei

Selectăm ce format dorim să avem. Putem alege să avem un carusel de imagini, o singură imagine, un video sau un slideshow format din mai multe imagini. În exemplul dat, eu am ales să fac o reclamă cu o singură imagine.

 

După ce am selectat ce tip de reclamă dorim să avem, completăm titlul, o descriere scurtă, mai multe detalii despre link-ul campaniei și trecem la realizarea formularului.

 

3. Realizarea formularului

Primul lucru pe care dorim să îl facem este mergem la setări și să verificăm că avem setată limba română.

 

Apoi îi dăm un nume formularului nostru și începem să îl personalizăm.

Eu personal aș dezactiva zona de intro (Ecran de Bun Venit), deoarece cei care au dat click au văzut deja titlul și descrierea reclamei tale.

 

În zona de Întrebări selectăm ce tip de informații vrem să colectăm. Sunt câteva câmpuri implicite și o mulțime de câmpuri prestabilite cu tipuri de informații pe care le-am putea dori. În cazul în care informațiile pe care dorim să le aflăm nu se află la câmpurile predefinite, putem să punem întrebări cu variante de răspuns pentru a afla alte detalii.

 

Este bine de știut că în momentul în care cineva dă click pe reclama ta de pe mobil, formularul se deschide direct în aplicația Facebook, iar câmpurile de nume, telefon și adresa de mail se vor completa automat. Acest lucru îi va încuraja pe cei care dau click să completeze formularul, deoarece ușurează foarte mult procesul.

Spuneam mai devreme că suntem obligați să punem un link pe site-ul nostru în care să explicăm că aceste date vor fi folosite doar în scopul pentru care au fost cerute și că avem dreptul să folosim date cu caracter personal, pentru că vom strânge informații despre clienți.

 

Ultimul pas este să configurăm ecranul de mulțumire și să punem acolo un link către website-ul nostru. Dăm click pe butonul de finish din dreapta sus și plasăm anunțul.

 

4. Descărcarea formularelor

Pentru a descărca lista de clienți potențiali obținuți în urma campaniei, intrăm pe pagina noastră de Facebook, la Instrumente de publicare –  Formulare clienți potențialiBiblioteca de formulare.

 

Formularele de generare de clienți potențiali din Facebook sunt perfecte pentru cei aflați în etapa de considerare a pâlniei tale de vânzări, deoarece permit colectarea de informații de bază de la aceștia în doar câteva clickuri. Un alt avantaj al acestui tip de reclamă este că utilizatorii de telefoane mobile nu mai sunt nevoiți să iasă din aplicație pentru a completa formularul.

Sper că ți-a fost de folos acest articol! Îți recomand să începi să folosești acest tip de campanie chiar de azi!