În comerțul online e ca în bucătărie, și nu există o „rețetă” sigură

În comerțul online e ca în bucătărie, și nu există o „rețetă” sigură pentru succes. Trebuie să urmezi rețeta, dar acel „with a twist” face diferența.

Cu siguranță știți cum decurge prepararea unei rețete în bucătărie. Atâtea grame dintr-un ingredient, atâtea din altul, mirodenii, instrucțiuni de amestec și preparare, iar cu puțin noroc va rezulta un preparat corect.

Dar dacă ați adăuga un pic de inventivitate, un pic mai mult dintr-un ingredient sau dacă ați schimba unul cu altul? Desigur, că nu garantăm un rezultat perfect, dar cum repetiția este mama învățăturii și în acest caz putem spune că perseverenți și acel ceva în plus este cheia spre spectaculos.

Și comerțul online…

Bun, dar ce legătură este între gătit și comerțul online? Aparent niciuna, dar la fel ca și în bucătărie și în comerțul online dacă urmezi o rețetă vei obține un rezultat sigur, corect. Dar, noi vrem mai mult. Vrem spectaculos, vrem ceva care să rămână în mintea consumatorului, ceva care sa ne individualizeze în marea masă.

O grafică mai specială, funcții care nu sunt oferite de niciun alt magazin online, fotografii de efect, o interacțiune permanentă cu clientul, produse unice în piață, iată doar câteva lucruri care pot fi acel „with a twist” și care vor transforma „un magazin online” în „acel magazin online”.

Cum se ajunge însă de la corect la spectaculos. O echipă bună, alături de un om de afaceri deschis spre nou, multă muncă, cercetare, inspirație, nenumărate încercări (mai mult sau mai puțin reușite) și mai ales creativitatea, sunt acele ingrediente fără de care nu se poate obține un preparat bun de dat exemplu. Bineînțeles, totul guvernat de acel timp mai mult decât necesar.

Ce ziceți, încercăm realizarea unui magazin online cum nu s-a mai văzut? Comerțul online presupune o luptă acerbă, unde a fi bun nu mai reprezintă garanția succesului. Trebuie să fii remarcabil.