Ai un magazin online? În articolul de astăzi, îți voi dezvălui 8 tehnici, care deși par simple, nu sunt puse în practică. Aceste tehnici sunt gândite și demonstrate de către unele dintre cele mai mari nume în RETAIL, MARKETING și BRANDING.
Întrebarea la care au răspuns acești experți este: „Care este tehnica cea mai eficientă sau lucrul cel mai important pe care îl poate face un comerciant pentru a crește succesul unui magazin online?”.
Iată ce trebuie să facă un comerciant pentru a avea un magazin online de succes:
„Oferă clientului un motiv serios să intre pe magazinul tău online!” – Bryan Eisenberg, Fondator și CEO al Companiei IdealSpot
Primul lucru pe care ar trebui să îl facă retailerii pentru a genera mai multe vânzări și a mări vizibilitatea în online a magazinului este să ofere un motiv pentru care oamenii să aleagă acest magazin.
„Am văzut magazine care organizează evenimente exclusiviste sau care au promoții de tipul «ofertă limitată» valabile doar pentru clienții care dețin carduri de fidelitate, cu scopul de a se promova”.
„Având atât de multe informații la îndemână, cumpărătorul de astăzi este mai atent, mai econom și mai pretențios ca oricând. Din acest motiv, deși promovarea online este extrem de importantă, trebuie să îi oferim și posibilitatea de a cumpăra produsul direct de la magazin.”
Fă-ți clienții să se simtă în magazinul online așa cum se simt în cel clasic!
„Dacă ești într-un loc foarte populat, cu trafic pietonal intens, folosește un proiector/un ecran uriaș care să difuzeze o poveste extraordinară spusă bine! Acea proiecție reprezintă invitația pe care le-o faci trecătorilor. ”
„Îmbrățișează Shoppertainmentul!” – Bogat Kizer & Georganne Bender, Fondatori și Speakeri ai Companiei Kizer & Bender
Shoppertainmentul este o combinație între shopping (cumpărături) și entertainment (distracție/divertisment).
„Un magazin de succes trebuie să organizeze un eveniment major și 2-3 evenimente mai mici lunar. Prin eveniment major ne putem gândi la o conferință sau o prezentare de modă, scopul este să genereze foarte mult trafic. Evenimentele mai mici se pot desfășura sub formă de concursuri sau promoții.”
„Să nu rămâi la statutul de afacere mică!” – Mercedes Gonzalez, Fondator al Grupului Global Purchasing
„Oferă-le un motiv să cumpere! Motivele mele preferate sunt:
- OFERTĂ UNICĂ,
- PRODUS DE CALITATE,
- EDIȚIE LIMITATĂ.”
„Încurajează clienții să acționeze!” – Melissa Gonzalez, Fondator al Grupului The Lion’esque
Cum să folosești eficient instrumentul CALL TO ACTION?!
„Concentrează-te pe cum să vinzi ceea ce vinzi!” – Doug Stephens, Fondator al Companiei Retail Prophet
Cât de multe vânzări îți aduce pagina de produs? 9 sfaturi extraordinare pentru și mai multe vânzări!
„Nu înceta să cercetezi!” – Nicole Leinbach Reyhle, Fondator și Publicist al Publicației Retail Minded