Mai sunt câteva zile până în decembrie și este timpul să înceapă cât mai repede planificările și să îmbunătățim strategiile utilizate de Black Friday, pentru ca magazinul tău online să beneficieze de un succes extraordinar în preajma sărbătorilor.
Știai că circa 50% dintre cumpărăturile de pe magazinele online sunt făcute încă din noiembrie?
Dacă vrei ca magazinul tău online să fie în top în sezonul care se aproprie, aplică cele 4 tactici de mai jos!
Asigură-te că ai un magazin online responsive!
Știai că peste 1 trilion de dolari din totalul vânzărilor de anul trecut (ceea ce reprezintă 12%), a fost obținut prin intermediul comenzilor făcute de pe telefoanele mobile?
Citește articolul „Magazinul online mobile friendly îți aduce mai multe vânzări”!
Alege un site pentru mobil!
„Îmbogățește experiența” magazinului tău!
Fii cu un pas înaintea concurenței și lasă utilizatorul să-și aleagă muzica de fundal, lasă-l să-și aleagă metodele de plată și crează o experiență unică pentru el. Clienții trebuie să înțeleagă că sunt importanți pentru tine și că le oferi cele mai bune servicii/produse.
„Fă-ți clienții să se simtă în magazinul online așa cum se simt în cel clasic!” Prezența ta în online este foarte importantă, dar nu uita că oamenii au nevoie și de un spațiu offline. Forte multe magazine au înțeles deja că pentru a-și maximiza vânzările au nevoie și de un magazin fizic.
Află cele „6 secrete pentru afaceri de succes”!
Citește cele „8 reguli ale succesului, demonstrate de 8 experți celebri”!
Vizibilitate în online!
Sunt mai multe modalități de a crește vizibilitatea unui magazin online. În primul rând, un website nu trebuie să dezamăgească prin conținut!
Apelează la toate metodele de promovare și folosește-le în concordanță cu publicul pe care îl vizezi! Câteva metode de promovare: SEO, Email Marketing, Facebook Ads, Google Adwords.
Citește cele 17 sfaturi despre Email Marketing pentru a câștiga clienți (partea I) și cum scrii Emailuri ca să Vinzi mai mult! (partea a II-a)!
Canale de comunicare multiple!
O condiție de bază pentru ca o afacere mică să aibă succes este aceea de a fi la zi cu tot ce are legătură cu afacerea ta. Consumatorul modern merge în magazinul fizic chiar dacă își face comenzile online, îți analizează valorile, competențele și ține cont de felul în care este tratat. Treaba ta este să fii pe placul lui.
Nu înseamnă că trebuie să ai pagini create pe toate rețelele de socializare și să apelezi la toate tehnicile existente de marketing. Trebuie doar să știi care este publicul tău țintă, unde au nevoie potențialii clienți să te găsească și care sunt nevoile lor vizavi de ce poți tu să le oferi.
Promovare inteligentă cu Google AdWords!
Alege soluția ideală pentru promovarea prin Facebook! Cum ne ajută feedback-ul negativ pe Facebook?
„Pot crește vânzările pe magazinul tău online cu un număr de telefon afișat pe pagina de start?”