Știi cât de eficiente sunt site-urile de consultanță create de amatori?
Aproape deloc. Aceste site-uri sunt atât de eficiente că specialiștii în consultanță apelează la servicii de call-center pentru a câștiga clienți.
Mi-am propus să explic cât mai bine cum putem eficientiza site-urile companiilor de consultanță.
În primul rând, tu, ca și companie, îți dorești două lucruri principale: clienți și notorietate/reputație.
Promovarea, reclama, campaniile de relații publice, aparițiile în presă, evenimente etc. sunt inutile sau îți fac mai mult rău dacă nu le folosești cum trebuie. Cea mai mare greșeală a oamenilor de afaceri din România este aceea că preferă să facă multe lucruri prost în loc să facă puține lucruri, dar bine.
Așadar, iată ce-ți propun:
Pune lucrurile cap la cap și fă-le pas cu pas, dar bine!
Astăzi îți vorbesc despre site-ul de prezentare, pentru că e primul pas pe care îl fac oamenii care vor clienți și notorietate. Pe parcurs vom vorbi și despre promovare, reclamă și multe altele.
Trebuie să fii foarte atent la ceea ce îți spun! Am investit timp, muncă de cercetare și ani de experință ca să-ți pot livra aceste informații pe care nu le mai găsești în altă parte.
Îți reamintesc că vizitatorul nu are răbdare și că trăim în secolul vitezei. Prin urmare, SPUNE-ȚI POVESTEA FOARTE PE SCURT!
Nu vreau să pierdem timp povestindu-ți despre tonele de informații pe care le au companiile de consultanță pe site și despre felul în care sunt ignorate de către vizitatori.
Povestea ta este importantă, dar nimeni n-are timp s-o asculte, mai ales dacă este mai lungă de 10 rânduri. Dacă ai o poveste bună de spus, iată ce trebuie să faci:
Prezint-o pe scurt, la obiect și folosește atent oratoria pentru a o transforma în ceva extrem de interesant!
Nu folosi titluri de pagină ca „despre noi”, „despre companie”, pentru că nimeni nu v-a accesa acea pagină! Interesul tău este apuci să le spui ceva despre tine vizitatorilor, nu să-i alungi de pe site.
Prezintă lucrurile structurat și aerisit! Oamenii nu mai citesc paragrafe decât pe băncile facultății.
Prezintă specializarea clar și interactiv! Nu face greșeala de a scrie definiții pe site! Da, am întâlnit site-uri cu definiții pe pagina de prezentare a companiei (nu mai râde!).
Fii specific în exprimare și ai să fii citit de publicurile țintă! Sau vorbește la general și vei fi ignorat.
Ce te face special? Nu-mi înșira 3 CV-uri, spune-mi exact și rapid ce te face special pentru mine, clientul! Dă-mi cel mai bun motiv din lume să te aleg pe tine dintre sutele de companii și o să te aleg cu siguranță!
FII MEMORABIL! Scrie puțin și arată mai mult! Dacă ai posibilitatea să scrii 2 propoziții și restul paginii să o completezi cu grafice, imagini, animații, FĂ-O! Dar fă-o în așa fel încât să îmi spui tot ce ai fi vrut să-mi spui în scris.
Asigură-te că designerul web și copywriterul înțeleg aceste lucruri și că te vei alege cu cel mai tare site de pe piață din domeniul tău de activitate! Da, de asta depinde în mare parte evoluția companiei tale. Nu poți construi ceva extraordinar fără o fundație pe măsură, iar baza reputației tale este acest SITE DE CONSULTANȚĂ.
Apelul la acțiune (Call to Action) trebuie să-l faci ca la carte, nu după ureche. Citește mai mult despre APELUL LA ACȚIUNE!
Optimizează-ți site-ul și textele pentru a te poziționa cât mai bine în Google, Bing și Yahoo (principalele motoare de căutare care te interesează)!
Amintește-ți că nu vinzi doar produse și servicii! Un lider adevărat știe că odată cu produsul mai vinde și: talent, aptitudini, valori, cunoștințe, experiență și soluții inovatoare. Vezi cele 6 secrete pentru afaceri de succes!
Alege un design prietenos! Site-ul tău trebuie să arate bine și pe laptop și pe tabletă și pe telefon.
Citește și: