Dacă vizita la clinică începe din online, de ce site-ul nu-mi aduce pacienți noi?

Întâlnesc deseori clienți care vor să mai taie din super-puterile unui site web sau ale unei campanii de marketing digital pentru a reduce cât mai mult investiția. Fără a înțelege cât de important este să definim obiectivul, să identificăm cauzele reale ale disfuncțiilor sau să planificăm fiecare pas pentru rezolvarea problemei, acești manageri sau antreprenori cer cu zâmbetul pe buze un site ieftin sau o campanie de promovare cu un buget de 500 de lei.

Dar un site ieftin este la fel de util precum un scaun cu două picioare lipsă. Pe de altă parte, un site performant, integrat într-o campanie SMART muncește pentru tine; adică îți recuperează investiția 100% și îți crește profitul clinicii suficient cât să muncești cu drag.

Cu toate astea, întâlnesc și mulți manageri care preferă să plătească pentru un site inutil, în loc să investească într-un mecanism eficient de conversie.

Iată câteva servicii de Marketing indispensabile atunci când vrei ca online-ul să lucreze pentru clinica ta și să-ți aducă mai mulți pacienți noi:

  1. Consultanța în marketing

Consultanța în marketing este recomandată de fiecare dată când: clinica ta se află într-un impas, ai nevoie de o prezentare online profesională sau vrei să schimbi strategia.

Ea pornește de la înțelegerea afacerii, definirea obiectivelor și identificarea celor mai potrivite soluții; continuă cu realizarea unor planuri de acțiune care să-ți ducă afacerea în punctul dorit și se termină cu un set de recomandări pentru creșterea continuă a performanțelor businessului.

Există cazuri în care managerii descoperă că se află pe un drum greșit după 5-6 luni de investiții. Asta se întâmplă atunci când nu acorzi atenția necesară viitorului clinicii tale. Așadar, dacă vrei să te asiguri că îți concentrezi eforturile de marketing pe lucrurile cu adevărat importante și că vei obține rezultatele dorite la final, consultă-te cu un specialist în Marketing încă de la început!

  1. Securizarea site-ului

De ce ți-ar „ataca” cineva site-ul? Poate sună ireal, dar de multe ori site-urile nu sunt atacate pentru furtul datelor sau ștergerea site-ului, ci pentru utilizarea serverului în scopuri ilegale sau pentru trimiterea de spam. În plus, datele aparent inofensive sunt armele pe care hackerii le folosesc pentru inserarea de link-uri (black hat SEO), pentru a afla cine suntem și a descoperi ce parole avem la conturile importante. Da, poate fi vorba și de contul bancar. Un site securizat, protejat împotriva amenințărilor online te scapă de multe bătăi de cap.

  1. Optimizarea inițială pentru creșterea relevanței

Optimizarea inițială se face imediat după finalizarea site-ului și te ajută să obții un cost redus pe click în campaniile viitoare de promovare Google AdWords.

De asemenea, acest serviciu îți oferă acces la instrumentele Google Analytics, care te ajută pe tine să analizezi performanțele atinse, iar specialistul care administrează site-ul va putea identifica ușor paginile cu interes scăzut din partea vizitatorilor sau problemele tehnice.

  1. Administrarea site-ului

Dacă vrei să crești performanțele afacerii sau să rămâi pe linia de plutire, ai nevoie de un site funcțional 24/7, adaptat celor mai noi browsere web și actualizat (asta înseamnă că site-ul tău va fi la zi cu cele mai noi informații). Astfel, tu îți crești vânzările, iar pacienții au mai multă încredere în brandul tău.

Erorile, conturile de e-mail și link-urile nefuncționale, conținutul vechi… toate acestea alungă vizitatorii de pe site-ul tău. Un site corect administrat este un instrument performant, capabil să genereze profit.

  1. Promovarea

Deși site-ul medical este un instrument de marketing extraordinar care transformă vizitele în programări la medicii clinicii tale, acesta trebuie susținut de campanii de promovare.

Pentru a aduce potențiali pacienți pe un site medical ai nevoie de campanii elaborate de Marketing Digital. Oricât de eficient și corect proiectat ar fi un site, munca lui începe abia după ce vizitatorul a ajuns pe site; iar atragerea de leaduri se face numai cu ajutorul campaniilor de promovare.

  1. Auditarea site-ului pentru îmbunătățirea performanțelor

Dacă facem o paralelă între medicină și marketing, acest audit reprezintă o serie de analize profesionale, a căror rezultate ne ajută să stabilim un plan de tratament. În marketing, „planul de tratament” reprezintă identificarea celor mai optime soluții pentru atingerea obiectivului setat și realizarea unui caiet de sarcini cu acțiuni bine definite, și delimitate în timp.

Pachetul de administrare include implementarea modificărilor convenite în caietul de sarcini și raportarea lunară a performanțelor obținute, astfel încât tot ce trebuie să faci este să te bucuri de rezultate.

Concluzii

Un site neadministrat, nesecurizat, care nu este susținut de campanii de promovare sau nu-ți oferă posibilitatea de a monitoriza rezultatele este la fel de inutil precum un scaun cu două picioare lipsă. Un site inteligent este acela care generează profit și îți ajută businessul să evolueze.

Așa că, decât să mergi săptămânal cu site-ul la reparat, mai bine investește în instrumente de marketing SMART încă de la început! Astfel, site-ul îți va trimite pacienți noi în clinică și vei economisi bani simultan.

Vizita la clinică începe din online, numai atunci când investești suficient în instrumentele de marketing potrivite și colaborezi cu specialiști capabili să facă online-ul să lucreze pentru tine!