Tu cum te-ai pregătit anul acesta pentru Sărbătorile de Iarnă?

 

Știai că una din 5 cumpărături online în perioada Sărbătorilor de iarnă este impulsivă, ci nu rațională?

Sau că zilele de 22 și 23 decembrie sunt cele în care cumpărătorii online fac cele mai multe achiziții?

Ce înseamnă asta pentru business-ul tău online și cum te asiguri că website-ul tău răspunde nevoilor raționale și emoționale ale vizitatorilor tăi?

Fie că ai deja o platformă de vânzare online sau te pregătești să o lansezi, noi îți venim în ajutor cu câteva trucuri pentru a-ți maximiza profitul în această perioadă propice. Apropo, știai că Deloitte previzionează că, anul acesta, vânzările online de Sărbători vor crește cu 18-21% față de anul trecut?

  1. Planifici și promovezi sau lași consumatorul să-și aleagă singur cele 14 cadouri preconizate de experți pentru acest an?

Își va cheltui oricum tot salariul pe globulețe cu sclipici, pulovere cu reni și cozonaci italienești. De ce să-ți mai bați capul să promovezi ceva ce oricum ”se vinde de la sine”?

Pentru că ”Vecinul” care vinde globulețe le-a agățat deja prin reclame, în care a adăugat un strat suplimentar de sclipici. Astfel, va convinge clientul să cumpere de la el. Pentru că renii ”Vecinului” par mai musculoși în fotografiile de prezentare. Pentru că acel Pannetone pare a avea mai multă cremă în reclama lui.

Așadar, începe chiar acum să construiești un calendar de promovare în Google și Social Media, pregătește conținut de impact și vinde mai mult sclipici, mai mulți mușchi de ren și mai multă cremă în cozonac decât ”Vecinul”.

  1. Website-ul tău e fresh, optimizat, pus la punct pentru a vinde eficient. Dar oare este pregătit pentru primul său val de vânzări de Sărbători?

În 2016, tentativele de fraudă în zona de e-commerce au crescut cu 31% în perioada 31 octombrie – 31 decembrie, față de 2015. Spune-i asta și administratorului site-ului tău și asigurați-vă că aveți o adevărată fortăreață online, pentru a-ți proteja clienții.

În afară de securitate, ești pregătit pentru explozia de vânzări din 22 și 23 decembrie? Ai un program de gestiune a relației cu clienții? Dacă nu, îți recomandăm noi unul ușor de folosit, cu implementare într-o săptămână și ieftin ca braga. Contactează-ne rapid!

  1. Ai securizat site-ul și l-ai promovat pe platformele de referință. Nu lipsește nimic?

Îmbracă-l în straie de Sărbătoare! Fă-l călduros, intuitiv și primitor pentru clientul înfrigurat care comandă de pe mobil în pauza de țigară, dar și pentru mămica iubitoare care va cumpăra cel puțin 1 din 5 cadouri fără a zăbovi prea mult. Dacă nu ai idei de decor, echipa noastră de web designeri experimentați te poate inspira.

Suntem aici să facem online-ul să lucreze pentru tine și revenim în curând cu idei de eficientizare pentru perioada de după Sărbători.

Până atunci, să ningă cu cadouri, dacă tot nu avem zăpadă. Ho! Ho! Ho!