Încheiem atât anul 2018, cât și cel de-al 13-lea an de activitate al agenției Emiral. Suntem entuziasmați de creșterea în cifre și reputație, dar punem valoarea cea mai mare pe oamenii care ne-au fost alături în toată această călătorie, pe conversațiile care s-au dovedit a fi atât de constructive.
Anul 2018 a adus provocări noi pentru Emiral. Ne-am dezvoltat ca echipă, am regândit portofoliul de servicii și l-am adaptat constant la nevoile clienților. Cu promptitudine și maxim profesionalism, am răspuns tuturor solicitărilor și am căutat inovații care să revoluționeze business-urile cu care interacționăm.
Mai mult ca oricând, am înțeles cât de important este să îți organizezi bine activitatea, să prioritizezi investițiile și resursele. Am văzut rezultatele dezastruoase ale lipsei de coerență managerială atât în sistemul privat, cât și în cel public. Așa că am decis să folosim know-how-ul strategic de care dispunem și să oferim servicii integrate care să îi ajute pe partenerii noștri să-și planifice, implementeze și monitorizeze comunicarea de business.
Am investit în specializarea echipei și am pus accent pe dezvoltarea personală și profesională, ca elemente de maxim impact în relația cu clienții. Iar rezultatele nu au întârziat să apară. Toate acestea au contribuit la consolidarea culturii organizaționale, astfel că în 2018 Emiral a ieșit pentru prima dată în public cu acțiuni de CSR.
În 2019 ne luăm brand-ID, așa cum se cade unei agenții de digital care împlinește 14 ani. Revenim din vacanță cu o nouă identitate vizuală și cu forțe proaspete, gata să facem online-ul să lucreze pentru TINE!
Îți mulțumim că ai ales Emiral, partenerul tău în orice proiect digital. Îți dorim un an productiv, cu online creativ!
Cu prietenie,
Mircea Săplăcan și echipa Emiral